Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har gjort utredning och är oförklarligt barnlösa och kommer göra IVF i höst.
Här är en som tidigare velat vara lite hemlig, men vi har lyckats På första försöket! Går in i v 11 imorgon. Gjorde vul i v 8+1 och fick se ett hjärta slå! Bebis var precis så stor som beräknat från äl.
Skönt att jag inte är ensam med att göra så då...
kl
Idag mår jag illa på riktigt, men har sovit en stund efter jobbet och mår ännu inte bra, så jag har nog åkt på en bacillusk... Har i alla fall beställt hem tester, kommer ju inte kunna hålla mig i alla fall...
En annan fråga angående det, hur snabbt visar det sig på testerna i fall att jag redan skulle vara gravid? Mensen bör komma 30 juli, kan det synas på dem redan nu?
KL
Hoppar in då det står "en tråd för oss som vill ha barn".
Här är en som vill, eller ja, två är vi ju, jag och sambon.
Dock behöver jag kunna jobba helt i två år till för att kunna få min legitimation, så innan dess blir det inte av utan jag får sitta här och glo på Förälder och längta.
KL
Hoppar in då det står "en tråd för oss som vill ha barn".
Här är en som vill, eller ja, två är vi ju, jag och sambon.
Dock behöver jag kunna jobba helt i två år till för att kunna få min legitimation, så innan dess blir det inte av utan jag får sitta här och glo på Förälder och längta.