IrishHarmony
Trådstartare
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida
Då blir de till att köpa lite zink till killen min
Rökningen går sådär både för mig och min kille! I kväll tog jag min SISTA cigg å jag hoppas verkligen att jag klarardet denna gången ! Även min pojkvänn ska göra ett tappert försök att sluta! De e faktiskt ett måste ! Det försämrar vid graviditet å kostar en jävla massa pengar och man dör i förtid ! Ursch nu får de räcka !
Japp, zink för mannen och folsyra för kvinnan. En del kvinnor har tydligen blivit hjälpta av att äta rosenrot från mens och fram till ägglossningen, vet inte om det ligger någon sanning i det.
I övrigt: inga tajta kallingar eller varma bad för mannen, större mängder alkohol eller koffein är "no-no" för båda och naturligtvis inget nikotin.
Och att slappna av hjälper inte, men det kan ju göra att det blir roligare i alla fall.
/fd ofrivilligt barnlös
Då blir de till att köpa lite zink till killen min
Rökningen går sådär både för mig och min kille! I kväll tog jag min SISTA cigg å jag hoppas verkligen att jag klarardet denna gången ! Även min pojkvänn ska göra ett tappert försök att sluta! De e faktiskt ett måste ! Det försämrar vid graviditet å kostar en jävla massa pengar och man dör i förtid ! Ursch nu får de räcka !