EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar att träna dressyr! :love:

Men jag älskar att hoppa hinder, galoppera ute, hoppa terränghinder, rida på långtur och köra ute i skogen också. :D

Undrar om jag någonsin kommer välja gren. :angel:
är bara lata ryttare som väljer en enda gren ;), vad tror du fälttävlan är till för :p. ft är till för dom som både vill dressyra, hoppa pinnar och susa fram i skogen över väldigt stora stockar och stenar :p.

Jag älskar att träna dressyr! :love:

Men jag älskar att hoppa hinder, galoppera ute, hoppa terränghinder, rida på långtur och köra ute i skogen också. :D

Undrar om jag någonsin kommer välja gren. :angel:

Agree! Jag vill göra ALLT, ALLTID :D Utom o åka på kurs för Bent igen för jag skulle aldrig våga fråga honom något o det var för mycket jag inte förstod nog att köpa.

Det enda som skulle kunna begränsa mig (tänker nu främst på treåringen jag har) är om hästen inte gillar en gren. Ariel var tveksam till distans som femåring, vi testar igen om några veckor och säger hon :yuck: igen så nöjer vi oss med långritter. :)

Vad skoj det ser ut! Här i krokarna har de inomhusterräng på söndag. Men Långa Hästen är fortfarande bara på trav max tre varv åt vardera hållet i vårt pytteridhus än; det är en bit till vi får hoppa. Men på onsdag kommer veterinären och säger förhoppningsvis att allt ser bra ut och vi kan fortsätta så. Så till nästa vintersäsong (tänkte hon bittert) är vi nog tillbaks på att hoppa hinder igen...

@Gnapp Usch, vad tradigt! Men nog borde ni kunna hoppa innan vintern!

Jag ska inte vara med själv, sitter fast på jobbet. Skulle varit med på träningen igår, men hoppade över det. Nya hästen skulle komma, och jag hade ingen lust att träna med min andra. Sen kom inte nya hästen ända fram, hoppas på det idag. To be continued... Vaknade i morse och var så ARG för att allt strular. Och jag tappade telefonen i golvet igår och spräckte skärmen så illa att telefonen inte fungerar, så jag vet inte om häststackarn är på väg heller.

Jo, nog finns det egentligen hopp, jag är bara lite less. När det äntligen är en underbar terrängvinter (med träningar in i november, och inneträningar överallt) kan man inte ha skoj ändå. Men jag har en plan som säger att Lilla Hästen borde fixa lite gymnastikhoppning i alla fall, så matte inte tappar all balans.
Vaknade i morse och var så ARG för att allt strular. Och jag tappade telefonen i golvet igår och spräckte skärmen så illa att telefonen inte fungerar, så jag vet inte om häststackarn är på väg heller.
Hoppas att idag blir en bättre dag! Ny häst låter spännande.

Vad skoj det ser ut! Här i krokarna har de inomhusterräng på söndag. Men Långa Hästen är fortfarande bara på trav max tre varv åt vardera hållet i vårt pytteridhus än; det är en bit till vi får hoppa. Men på onsdag kommer veterinären och säger förhoppningsvis att allt ser bra ut och vi kan fortsätta så. Så till nästa vintersäsong (tänkte hon bittert) är vi nog tillbaks på att hoppa hinder igen...
Äh, min är 6 år och inte ens inhoppad :angel:

Tror ni det blir vår snart...? O_o

Det får vi verkligen hoppas eftersom ponnyerna ska gå Sugar cup i början av maj och ryttaren ifråga bör ha fått hoppa terräng några gånger innan dess ;) (Den gamla ponnyn är klart rutinerad men har inte gått terräng på några år så jag vet inte hur mycket rally hon kommer vilja ha :angel: )

Det får vi verkligen hoppas eftersom ponnyerna ska gå Sugar cup i början av maj och ryttaren ifråga bör ha fått hoppa terräng några gånger innan dess ;) (Den gamla ponnyn är klart rutinerad men har inte gått terräng på några år så jag vet inte hur mycket rally hon kommer vilja ha :angel: )

Jag ska också rida Sugar cup i maj... :nailbiting: Eller ja, Salty cup då. ;) Såg på bilder från i fjol och inser att jag kommer kunna börja galoppera typ i april. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 796
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
333
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama