Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fio Jisses, vad du är SMART!!!
Sluta med dina överdrifter!
Du är också otroligt smart. Och fantastisk!
@fio s bästa smarthet måste vara att bo i ett stall med hoppaspiranter. Om man frågar mig så är det rätt tröttsamt att bo i ett dressyrnördstall. Alla liksom skriker när man tar fram en bom. ? Och @Novali01 ...vi VET ju att du är bäst o sötast o snyggast o smartast. Om man inte räknar Emma Hessel... :P
Det bästa är att alla är överens om att det inte kommer in nått dressyrfolk i stallet ever!!
Det beror på vilken sorts dressyrmänniskor...
Såna som rider dressyr för att de tycker det är det roligaste som finns är ok men de som rider dressyr för att de inte vågar nåt annat är trista.
Fast... Finns den förstnämnda sorten ens?
de som rider dressyr för att de inte vågar nåt annat är trista.
Jamenvisst var det nån i Ridsport som skrev nåt sånt?Hon i Ridsport häromveckan som hade en intressant poäng?
Usch, jag blir alltid så nervös när ditt namn står bredvid tråden, tror alltid vi gjort något dumt o får skäll
Jamenvisst var det nån i Ridsport som skrev nåt sånt?
Det var kul att se att det inte bara är jag och min umgängeskrets som tänker så.
F ö instämmer jag med @Gabby_Ossi - det är bara på dressyrforumet de behöver tänka så...
Ja det där att när dressyrryttare blev intervjuade o fick frågan om varför det blev dressyr så är det alltid pga de vågade inte hoppa/ponnyn ville inte hoppa o liknande. Hon red dressyr för att det var det bästa hon visste!
Samma här, jag tycker det är jättekul men Inte bara!Alltså, i perioder tycker jag ju dressyren är roligast. Sedan skulle jag väl inte BARA vilja rida det.