Usch, hur ska jag kunna tävla fälttävlan om jag måste ha svart träns till brun sadel? Jag får hålla mig till rena dressyr- och hopptävlingar helt enkelt.
Jag har svart hoppsadel med brun sadelgjord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, hur ska jag kunna tävla fälttävlan om jag måste ha svart träns till brun sadel? Jag får hålla mig till rena dressyr- och hopptävlingar helt enkelt.
Jag orkar aldrig byta träns även om jag har samma bett. Så det blir brunt träns till svart dressyrsadel.
Jag hade faktiskt brunt Kandar till svart sadel och red både St George dressyr och svår internationell fälttävlan med det.
Så det går
Jag har svart dressyrsadel och brun gjord...Jag har svart hoppsadel med brun sadelgjord.
Ja,vi kan väl konstatera att fälttävlansfolk inte har något sinne för matchning helt enkelt. Grälla färger och vara i mål i tid är det som gäller.
Är nog en kvarleva från allt galopp folk som sadlat om till fälttävlan , Där är det verkligen grälla färger och först i mål som vinner .Ja,vi kan väl konstatera att fälttävlansfolk inte har något sinne för matchning helt enkelt. Grälla färger och vara i mål i tid är det som gäller.
Fälttävlan är inte glamour, det gör bara ont. Eller?Ja,vi kan väl konstatera att fälttävlansfolk inte har något sinne för matchning helt enkelt. Grälla färger och vara i mål i tid är det som gäller.
Är nog en kvarleva från allt galopp folk som sadlat om till fälttävlan , Där är det verkligen grälla färger och först i mål som vinner .
Då jag var liten så ville jag bli jockey, dvs jag hade jeans, en alldeles för stor knallblå tröja och gymnastik skor med mocka chaps. För det var så arbetsryttarna jag kände såg ut . Sen hade jag världens ben muskler som stod i jockey sits utan sadel på min gamla ponny .
Sen blev jag feg dressyr tant som måste matcha schabraket och lindorna med min egen överdel...
Ja,vi kan väl konstatera att fälttävlansfolk inte har något sinne för matchning helt enkelt. Grälla färger och vara i mål i tid är det som gäller.
@Krumelur Bara söndag för mig och min tax. @Miiikaela_ avslöjar nog inte vilken tid hon rider för hon har publikskräck.
Kryssning i Karibien låter fasansfullt tråkigt. Ska du verkligen åka? Jag kan offra mig och ta den istället även om det tar emot nåt fruktansvärt.
Tror framförallt att min sambo kommer bli lite besviken om jag skickar en stand-in
Ja, tänk så förvånad han ska bli när det står en 48-årig tant där helt plötsligt.
Hmm tror jag vill åka faktiskt. Tror framförallt att min sambo kommer bli lite besviken om jag skickar en stand-in men jag lovar att tänka på saken. Med paketet kommer även 9 dagar i Florida så du blir i så fall borta 2,5 vecka. Bara ta så du vet vad du erbjuder dig till tänkte jag
@Miiikaela_ vart är alla bilder och filmer från dagens träning????