@pink_angel Det är så underbart att ni är på gång igen och att åtminstone hästen är frisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@the_connemara har fått galoppera hyfsat fort idag
Jag är officiellt komplett dum i huvudet. Hur kan man inte sätta på snösulor när man skor om hästen den 9 februari när man bor i ödebygden?
Det hänger ihop med att man är komplett dum i huvudet som bosätter sig i ödebygden..Så hur kan man förväntas fatta några smarta beslut då?
@Miiikaela_ Imorgon är det dags för dig. Är du fortfarande nervös?
Jag kunde faktiskt provrida den där rackarns dressyrsadeln igår och förutom att den ligger rysligt bra på hästen så sitter jag som en smäck i den. Enda nackdelen med att köpa begagnat är väl att man inte kan välja färg och den råkar vara svart. Nu måste jag köpa ett matchande svart träns också eftersom jag bara har 2794 st mörkbruna och dom kan jag ju INTE ha till svart sadel.
Sjukt dum fråga! Klart jag fortfarande är nervöööös!! finns fortfarande risk att dö = fortfarande skäl nog att vara nervös!
Men det är väl en ypperlig anledning att få köpa fler träns?! Ny kulör och allt! perfekt ursäkt för att få shoppa nytt smart drag!
Härligt! Jag ser fram emot en rapport senast imorgonkväll så att jag vet vad som väntar mig på söndag.
För övrigt så behöver jag aldrig några ursäkter för att shoppa. Det gör jag så gärna mest hela tiden.
Jag gjorde samma sak fast tvärtom. Jag köpte en begagnad brun dressyrsadel och har bara haft svart tidigare. Så nu har jag separata dressyr- och hoppträns, vilket också gjorde att jag behövde köpa ett bett till...@Miiikaela_ Imorgon är det dags för dig. Är du fortfarande nervös?
Jag kunde faktiskt provrida den där rackarns dressyrsadeln igår och förutom att den ligger rysligt bra på hästen så sitter jag som en smäck i den. Enda nackdelen med att köpa begagnat är väl att man inte kan välja färg och den råkar vara svart. Nu måste jag köpa ett matchande svart träns också eftersom jag bara har 2794 st mörkbruna och dom kan jag ju INTE ha till svart sadel.
Men i hopprovet kommer jag nog att ha brunt träns till svart sadel, jag kommer inte orka byta träns där emellan.
Men just nu ekar kontot tomt efter att jag köpte en kryssning i Karibien.
Det är ganska många som brukar byta träns (men kanske mest för att de vill byta bett?), så det går ju.Usch, hur ska jag kunna tävla fälttävlan om jag måste ha svart träns till brun sadel? Jag får hålla mig till rena dressyr- och hopptävlingar helt enkelt.
Det är ganska många som brukar byta träns (men kanske mest för att de vill byta bett?), så det går ju.
Men jag ids inte...
/Lady_S