Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åke tjock i ben igen. Åkte in istf att träna dressyr och ff inget att ta på men möjligtvis en infektionsbild på blodprov. Satt på antibiotika 6 dagar så får vi ultraljuda igen nästa vecka.
Avanmält nästa helg då...
Men han har fina röntgenplåtar!Fy vad frustrerande.
Men han har fina röntgenplåtar!
Jag missade semlor igår... nu är det iofs för sent @Speedway men tipset var: ligg hemma med en förkylning från helvetet
@fio Jag åt en semla igår så jag har nog gått upp 10 kg.
Fast det har jag ju förstås inte men det var dumt att äta semla för idag är jag sugen på precis allt så jag måste distrahera mig hårt med annat.
Åke tjock i ben igen. Åkte in istf att träna dressyr och ff inget att ta på men möjligtvis en infektionsbild på blodprov. Satt på antibiotika 6 dagar så får vi ultraljuda igen nästa vecka.
Avanmält nästa helg då...
Ja det är träligt, nu var han ju äntligen i full gång igen.Vilken herrans dålig cirkel ni hamnat i? Hoppas verkligen han kommer ur detta snarast...
@fio Grattis! Ska erkänna att jag trodde du skulle kastat in handduken för länge sen, bra jobbat verkligen! Här går det verkligen inte i den takten...suck....
Ja det är träligt, nu var han ju äntligen i full gång igen.
F ö äter jag två semlor till middag just nu... Det är långt till fälttävlanssäsongen.
Jag jobbar natt o har lyckats äta 3.5 semlor på 15 h men glömde den 4: de hemma. Mådde lite för illa efter 2 dagars för lite sömn för o äta den till frukost innan jobb idag så skulle ju ätit den nu Får bli i morgon istället
Mvh fälttävlanssäsong?
Jag gillar inte semlor... Däremot kan jag ståta med att ha gått ned 20 kg på 9 månader och därefter gått upp 10 kg på 3 månader. Ska ta tag i det igen. Någon dag.
Nu vet jag iaf vilken metod som fungerar på mig.
Är lite så att man får lite extra prestations ångest av att gå in här nu , innan var det bara att man inte ridit mer än 2 gånger i veckan sen i november men nu är det dessutom att man känner att man också borde gå ner några storlekar så att man kan hitta nya ridbyxor... (var inne på hööks igår, lite hemskt att behöva ha 46or när man senast man köpte ridbyxor hade 40.. iofs är 46orna 2m för stora i midjan men häcken har växt lite sen dess...)Känner att Den enda tråden urartat i beach 2016 sen jag mer eller mindre lämnade FT forumet :P
Är lite så att man får lite extra prestations ångest av att gå in här nu , innan var det bara att man inte ridit mer än 2 gånger i veckan sen i november men nu är det dessutom att man känner att man också borde gå ner några storlekar så att man kan hitta nya ridbyxor... (var inne på hööks igår, lite hemskt att behöva ha 46or när man senast man köpte ridbyxor hade 40.. iofs är 46orna 2m för stora i midjan men häcken har växt lite sen dess...)
Mer ridning, Mer träning och mindre kolhydrater. (Vilket är hemskt då man bara blir mer sötsugen så fort man ens tänker tanken på diet.)