EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag var ensam utomstående när Linda hade träning inomhus i Vinslöv :D
När ponnytjejen från stallet var iväg på sin första inomhusterräng var vi fem från stallet som var och tittade på. :D Två var iofs tjejens mamma och ponnyns ägare men vi andra var bara där för att titta. (Hon var för övrigt jätteduktig så det var ett nöje att vara hejaklack.)

:D Du får mig verkligen att känna mig speciell! ;)

Men bra att du påminde! Jag skickade precis datumen till kansliet, så snart kommer de ut. :) (Jag hade kunnat skicka dem typ igår, så jag har inte hållit på dem jättelänge. :cool: )

/Lady_S

Det bor en elak jävel på kansliet tror jag. :arghh: En veckas väntan. :nailbiting:

Jag försmäktar ju! :devil:

Lille irländaren fortsätter att leverera nollrundor med junioren...100 cm 0+0 och 9:a av 60 st! 110 avd B nolla. Han ser så lycklig ut när han susar runt där inne på banan, gör allt från kaninskutt till flashiga jättesprång för att slippa riva! Det kunde man inte riktigt tro när han kom i maj och plöjde rakt fram rätt genom de flesta hinder...
DSC_0377_zpstorfh31j.jpg
[/URL][/IMG]
DSC_0377_zpstorfh31j.jpg

[QUOTE="Novali01, post: 17372168, member: 31467" Det kunde man inte riktigt tro när han kom i maj och plöjde rakt fram rätt genom de flesta hinder...
DSC_0377_zpstorfh31j.jpg

DSC_0377_zpstorfh31j.jpg
[/QUOTE]

Men nu är det ju junioren och inte du som rider så självklart plöjer inte hästen rakt igenom hindret ;)

Nej men fantastiskt kul för Er båda!!! Jag fick lägga all min tid igår på ulvspel så jag har inte ens varit inne på fb, finns det filmer?

Japp, iaf 100 cm ligger ute. Tror inte 110 ligger där för den var estetiskt inte lika tilltalande som 100 och då kommer den inte ut!:D

Men inte i TDB! Det underlättar ju ganska mycket att få alla tävlingar på samma ställe, så att man kan se vad som krockar. :idea:

Speciellt till dig: http://www3.ridsport.se/Distriktssajter/Mittsvenska/Tavling/Cuper/SugarSaltyCup2016/ :up:

/Lady_S

:heart:heart:heart

Ja, det där med krockar är rätt hopplöst ibland...

Nu försöker jag att ta det lite lugnare i mitt liv, så varannan helg får det inte vara något inplanerat öht. Tur för mig (:angel:) så går terrängen alltid först, så nu kan jag rida 2-3 av Salty cup. En dressyrtävling får utgå och så får jag se om jag kan övertala de andra i klubben att flytta på vår dressyrtävling också. Vi har inte ens frågat någon domare ännu. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 796
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
333
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama