Fy! Usch! Dumma dej!
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy! Usch! Dumma dej!
När ponnytjejen från stallet var iväg på sin första inomhusterräng var vi fem från stallet som var och tittade på. Två var iofs tjejens mamma och ponnyns ägare men vi andra var bara där för att titta. (Hon var för övrigt jätteduktig så det var ett nöje att vara hejaklack.)Alltså jag var ensam utomstående när Linda hade träning inomhus i Vinslöv
Du får mig verkligen att känna mig speciell!
Men bra att du påminde! Jag skickade precis datumen till kansliet, så snart kommer de ut. (Jag hade kunnat skicka dem typ igår, så jag har inte hållit på dem jättelänge. )
/Lady_S
Jag älskar dina filmer @Speedway för de gör att jag uppskattar min guling ännu mer.
Ska se om jag törs lägga ut några filmer från i somras...
@Speedway GP here you come!!!
GP = GalenPanna? Eller kanske Gruvligt Pinsamt?
Nej då, hon är både snäll och trevlig. Jag frågar henne igen, hon har nog bara pysslat med annat.Det bor en elak jävel på kansliet tror jag. En veckas väntan.
Jag försmäktar ju!
Nej då, hon är både snäll och trevlig. Jag frågar henne igen, hon har nog bara pysslat med annat.
/Lady_S
På tal om grenar som är bra på att vara snabba ut med terminen? (Vad har distansarna för problem med TDB egentligen?)Det kommer sluta med att jag återgår till distansritt...
På tal om grenar som är bra på att vara snabba ut med terminen? (Vad har distansarna för problem med TDB egentligen?)
/Lady_S
Men inte i TDB! Det underlättar ju ganska mycket att få alla tävlingar på samma ställe, så att man kan se vad som krockar.Ingen aning... Men terminen får vi iaf i november.
Men inte i TDB! Det underlättar ju ganska mycket att få alla tävlingar på samma ställe, så att man kan se vad som krockar.
Speciellt till dig: http://www3.ridsport.se/Distriktssajter/Mittsvenska/Tavling/Cuper/SugarSaltyCup2016/
/Lady_S