EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite fascinerad över gruppindelningen på terrängträningen nästa helg. Ska vara med på söndagen och det är 3 grupper med 2(!) ekipage i varje. Är inte det lite väl få ekipage per grupp tänker jag? Bättre ha 2 grupper med 3 i varje så man hinner återhämta sig mellan varven.

Jag tror inte jag hunnit presenterat min nya röding som jag köpte efter jag sålde fullblodet i december.
Förhoppningsvis är vi ute och tittar lite på terrängbanorna nästa år. :)
Lite filmer från när jag var och tittade på honom i december:
12642977_10153939634137317_5295566910692854400_n.jpg
]

Jag fånigt nöjd efter första uteritten :laugh:
Han kallas Allan Ballan och är född 2013 -Zaladin MI - Balougraph- Gulliver

Otroligt positiv häst med kanonpsyke. Lika snäll som fullblodet men lite känsligare. Precis min typ av häst.
Känns jättekul med ett nytt projket! :bump:

Ska vara med på söndagen och det är 3 grupper med 2(!) ekipage i varje. Är inte det lite väl få ekipage per grupp tänker jag? Bättre ha 2 grupper med 3 i varje så man hinner återhämta sig mellan varven.
Jag såg att en av "mina" tränare kört enskild terrängträning nu senast, och tycker att det låter väldigt mycket jobbigare än x gånger så lång tid med x ekipage i gruppen. Men han påstod att det kändes som en bra idé.

@Gnapp Hur länge håller dom på då? Vi ska ju hålla på i 75 min och det tycker jag brukar vara lagom lång tid när man är 4-5 ekipage. Men va f-n, det är väl bara att köra på och lägga av när hästen är trött. :)

Lite fascinerad över gruppindelningen på terrängträningen nästa helg. Ska vara med på söndagen och det är 3 grupper med 2(!) ekipage i varje. Är inte det lite väl få ekipage per grupp tänker jag? Bättre ha 2 grupper med 3 i varje så man hinner återhämta sig mellan varven.

Jag kände precis samma sak! Min ponnyhäst (och jag för den delen) kommer dö en långsam och plågsam död. Vi tänkte att 3-4 ekipage (=mkt vila) hade varit lagom ;) nu behöver vi ju iofs inte skämma ut oss inför så många :up:

Det är nog ingen risk...stället är så litet att få hittar dit!!

Hmm nu har jag svårt att avgöra om du driver med mig och jag skall bli dönervös såhär över en vecka innan eller om det är sant och du försöker lugna mig? :confused: Jag har aldrig varit där själv. Så jag vet inte ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 796
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
333
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama