Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir "kör tills du dör"! hahahahah @Speedway . Var är det?
Jag såg att en av "mina" tränare kört enskild terrängträning nu senast, och tycker att det låter väldigt mycket jobbigare än x gånger så lång tid med x ekipage i gruppen. Men han påstod att det kändes som en bra idé.Ska vara med på söndagen och det är 3 grupper med 2(!) ekipage i varje. Är inte det lite väl få ekipage per grupp tänker jag? Bättre ha 2 grupper med 3 i varje så man hinner återhämta sig mellan varven.
30 minuter. Så det lär ha varit rätt intensivt...@Gnapp Hur länge håller dom på då? Vi ska ju hålla på i 75 min och det tycker jag brukar vara lagom lång tid när man är 4-5 ekipage. Men va f-n, det är väl bara att köra på och lägga av när hästen är trött.
Men precis!!Alltså, för att vara en tax så är hon ju ganska stor.
Du vill inte ens veta..."Tappade"?
Lite fascinerad över gruppindelningen på terrängträningen nästa helg. Ska vara med på söndagen och det är 3 grupper med 2(!) ekipage i varje. Är inte det lite väl få ekipage per grupp tänker jag? Bättre ha 2 grupper med 3 i varje så man hinner återhämta sig mellan varven.
@Miiikaela_ Vem vet, det kanske är en jättepublik på plats.
Säg inte såå!! den tanken hade inte ens slagit mig!
Säg inte såå!! den tanken hade inte ens slagit mig!
Det är nog ingen risk...stället är så litet att få hittar dit!!
Hmm nu har jag svårt att avgöra om du driver med mig och jag skall bli dönervös såhär över en vecka innan eller om det är sant och du försöker lugna mig? Jag har aldrig varit där själv. Så jag vet inte
Nej jag driver inte med dig..det är ju typ en liten privat gård.
Nej jag driver inte med dig..det är ju typ en liten privat gård.
Måste du förstöra allt när jag hade så roligt med att skrämma upp @Miiikaela_?
Ja. Frågor på det??