trevliga hästar som kan klä på sig själva, rykta sig själva, fodra sig själva i den där lösdriften.
Jag ska lära henne att mocka och fylla på vatten också har jag tänkt. Hon är ju lättlärd så det ska väl inte vara så svårt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
trevliga hästar som kan klä på sig själva, rykta sig själva, fodra sig själva i den där lösdriften.
Vi har inte vinter, vi har 4 månader med blask, lera och regn på tvären.
@Speedway Jag gillar att hon ser SUR ut för att du kommer och stör henne!
Här var det snö. Alltid snö. Massor av snö.Det hade vi i fjol vinter också, men inte fick vi tidigare vårsäsong för det!
Helt vanliga gammeldags stigbyglarEn fråga: vad har ni för stigbyglar på er hopp/terrängsadel? Beslutsångest
Vanliga Ledade.En fråga: vad har ni för stigbyglar på er hopp/terrängsadel? Beslutsångest
Vanliga Ledade.
Så värst mycket säkrare är de nog inte med tanke på att folk fastnar och bryter benen även i freejump. Men de är bekväma . Bra med svikt för knäna ^_^.Jag har ett par ledade från Sprenger (inte bow balance) till dressyrsadeln som jag gillar men så är det ju det här med freejumps som typ alla verkar ha. så då blir jag osäker, jag tycker iofs att de verkar bra och estetiskt gillar jag dom men samtidigt är 2500 kr för ett par stigbyglar dyrt frågan är om de är så mycket bättre och säkrare egentligen!
Så värst mycket säkrare är de nog inte med tanke på att folk fastnar och bryter benen även i freejump. Men de är bekväma . Bra med svikt för knäna ^_^.
Jag har sådana med gummisnodd, men skulle gärna ha Freejump. När jag tittar på hur de ser ut så tycker jag att de borde vara bland de säkraste, men jag skulle gärna läsa forskning på området.Jag har ett par ledade från Sprenger (inte bow balance) till dressyrsadeln som jag gillar men så är det ju det här med freejumps som typ alla verkar ha. så då blir jag osäker, jag tycker iofs att de verkar bra och estetiskt gillar jag dom men samtidigt är 2500 kr för ett par stigbyglar dyrt frågan är om de är så mycket bättre och säkrare egentligen!
Det är ju nu du skulle ha berättat för mig att de var värdelösa nu har jag ju ändå beslutsångest!
Men berätta då!Haha, ja
Jag är ingen vidare reklam för skiten
Haha, ja
Jag är ingen vidare reklam för skiten
Fast vi är fler som är spekulanter och vill ha ett omdöme.Om det benämns som skiten, så avstår jag nog ändå Känns sådär med tanke på vad de kostar vill jag vara fullt övertygad!