Fast vi är fler som är spekulanter och vill ha ett omdöme.
/Lady_S
Då får vi tålmodigt vänta på att @Bison delar med sig av sina erfarenheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast vi är fler som är spekulanter och vill ha ett omdöme.
/Lady_S
En fråga: vad har ni för stigbyglar på er hopp/terrängsadel? Beslutsångest
Jag älskar mina free jump. Främst för att jag känner att jag har grepp och balans på ett helt annat sätt. Var mycket skeptisk när jag skulle köpa pga priset, men ångrar mig inte. Kan du kanske låna och prova av någon?
Hmm får se om jag kan hitta någon som har. Det är helt klart värt alla pengar om de är bekväma och tillför/underlättar en bra balans och grepp. Absolut! Hmm får tänka på saken. Bison får allt ta och berätta sin erfarenhet också
Har provat @the_connemara s stigbyglar och de var bekväma, bra stöd och svikt. Men faktiskt inte så pass revolutionerande sköna att jag slänger ut mina billiga ledade för ett par freejump .Hmm får se om jag kan hitta någon som har. Det är helt klart värt alla pengar om de är bekväma och tillför/underlättar en bra balans och grepp. Absolut! Hmm får tänka på saken. Bison får allt ta och berätta sin erfarenhet också
Har provat @the_connemara s stigbyglar och de var bekväma, bra stöd och svikt. Men faktiskt inte så pass revolutionerande sköna att jag slänger ut mina billiga ledade för ett par freejump .
Sprenger BB tycker jag är ngt för ledad, har man en flaxig fot så flexar de bara med ju . Så vill man bara ha svikt och en bred platta är freejump nog bättre.
Oj! Panik!
Nu såg jag att Össjö ska ha "Pay and Cross" typ nu på lördag. Och om jag fattat alla besserwissrar rätt här ( @Novali01 @fio) så bör man som newbie åka och träna på banan innan tävlingen så mycket man bara kan.
-- Även om ni cooooola hyr in andra ryttare, så ska ni dit ner och öva, eller hur...?
Shit, bensinbudgeten den här månaden går åt helvete! Och finns det platser kvar?!
Oj! Panik!
Nu såg jag att Össjö ska ha "Pay and Cross" typ nu på lördag. Och om jag fattat alla besserwissrar rätt här ( @Novali01 @fio) så bör man som newbie åka och träna på banan innan tävlingen så mycket man bara kan.
-- Även om ni cooooola hyr in andra ryttare, så ska ni dit ner och öva, eller hur...?
Shit, bensinbudgeten den här månaden går åt helvete! Och finns det platser kvar?!
Säkerligen finns det plats. Det är liksom ingen anstormning till pay and cross här. Men jag kan kolla. Annars kan du säkert komma lite senare, jag är hemma och bor 300 m från banan och kan hjälpa dig om det behövs. Du kan parkera här också om du inte vill ställa dig i grustaget vid banan.
Oj! Panik!
Ja, det kan du ju fundera på!Varför fick inte jag det erbjudandet?
Ja, det kan du ju fundera på!
FYI så har Bosse o jag minsann inte tjuvtränat på en enda bana, förutom vår egna hemmabana, i år. Och vem har rekordet i nollor so far i år???? hehehehehe
Men klart du ska ta chansen!
Du är välkommen!! Men jag har inte fattat att du ska eller kan eller vill. Du verkar prioritera ditt jobbDet gör jag inte.. men tjata aldrig om att jag ska komma hit och dit nått mer
Eftersom detta är Den Enda Tråden...
Får man tävla m hovboots (eller vad de nu heter som man har istället för skor på hovarna)? Alltså använda i alla 3 momenten?