EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns GT kvar till dig @Novali01 ! Och klart jag kommer behöva din hjälp! Men nu har ju @fio varnat mig för att du kan ha en dold agenda :eek: så jag vet inte om jag vågar tro på dig.

--- Och pratar jag konstigt? HMM, inte låter jag som en Boråsare iaf!! Stockholmska, lite Hisingsdialekt, uppblandat med svordomar och blattesvenska är mitt signum! Känns väldigt moget .. :laugh:
Men jämför man med en viss Tidaholmare så låter jag som en kvittrande ängel:p

Jag ångrar mig nu att jag inte åkte till Össjö i går, men men.

Det var inte jag som var på P&C i Össjö.. Jag låg igår bakis O_o och kollade terräng från Boekelo som preppning inför den 24. Svårt att kombinera tidiga mornar med 3h körning och stora mängder GTs dagen innan..
- Nåja , jag får hoppas på det bästa när vi väl är där, och då ska jag preppa utan GT :laugh:
Boekelo...Össjö....samma sak ungefär... Liknande bana kan man säga...

Jag har oxå en sådan @Estivuz men jag använder mest denna... Jag älskar den

28583_400249636796_896408_n.jpg

En close up

11745516_10153492335261797_70089148983779322_n.jpg
Vilken snygging! Får köpa sån förbygel om det blir aktuellt igen. :)

Blir det regn så blir jag hemma. Och om jag får så tidig starttid att jag måste köra till stallet innan jag hunnit gå och lägga mig blir jag också hemma. Jag lämnar det åt ödet, nu när jag nästan gick plus på Tågarpsstarten har jag råd att strunta i en tävling trots att den redan är betald :angel:.

Blir det regn så blir jag hemma. Och om jag får så tidig starttid att jag måste köra till stallet innan jag hunnit gå och lägga mig blir jag också hemma. Jag lämnar det åt ödet, nu när jag nästan gick plus på Tågarpsstarten har jag råd att strunta i en tävling trots att den redan är betald :angel:.

Jag har lyckats med konststycket att anmäla och betala till tre (!) tävlingar i år som jag varit tvungen att sedan stryka mig från. :banghead: Vill inte tänka på hur mycket pengar jag sponsrat klubbarna med. :o

Mammans tfn ringde SJU ggr under den filmningen....så det finns bara korta småsnuttar för den dumma Fånen bryter ju filmningen när det ringer!

Funkar det? Ska prova för det är ju så fruktansvärt irriterande...

Nu undrar jag när det kommer några startlistor till Össjö....kan ju vara lite intressant hur man ska planera sin dag kanske?

Jag lånade ut Grå igår till en kompis, deras klubb hade funktionärsträning för Anna Emanuelsson och hon hade fått 2 platser men det var nått strul med hennes andra häst. Så iallafall Grå fick vara med och det var väldigt nyttigt för honom med så mkt markarbete och annat. Han var jätteduktig (fast ett blått vågplank var jätteläskigt) :D

Och här trodde jag att man skulle kunna lägga ut filmen utan att behöva youtube men se DET gick ju inte... :mad:

Orka......

Jag lånade ut Grå igår till en kompis, deras klubb hade funktionärsträning för Anna Emanuelsson och hon hade fått 2 platser men det var nått strul med hennes andra häst. Så iallafall Grå fick vara med och det var väldigt nyttigt för honom med så mkt markarbete och annat. Han var jätteduktig (fast ett blått vågplank var jätteläskigt) :D

Och här trodde jag att man skulle kunna lägga ut filmen utan att behöva youtube men se DET gick ju inte... :mad:

Orka......

Say what? vad menar du med "att behöva youtube"?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 756
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
308
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama