Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den?Den kan ju vara @fritz_92 ?
Boekelo...Össjö....samma sak ungefär... Liknande bana kan man säga...Det var inte jag som var på P&C i Össjö.. Jag låg igår bakis och kollade terräng från Boekelo som preppning inför den 24. Svårt att kombinera tidiga mornar med 3h körning och stora mängder GTs dagen innan..
- Nåja , jag får hoppas på det bästa när vi väl är där, och då ska jag preppa utan GT
Vilken snygging! Får köpa sån förbygel om det blir aktuellt igen.
Då taggar vi för årets sista start! Väntar med spänning på startlistorna.....
Blir det regn så blir jag hemma. Och om jag får så tidig starttid att jag måste köra till stallet innan jag hunnit gå och lägga mig blir jag också hemma. Jag lämnar det åt ödet, nu när jag nästan gick plus på Tågarpsstarten har jag råd att strunta i en tävling trots att den redan är betald .
Junioren värmde upp med att debutera Irländaren på hopptävling. 90 och 100 cm avklarades felfritt!
Det var därför de uppfann flygplanslägeMammans tfn ringde SJU ggr under den filmningen....så det finns bara korta småsnuttar för den dumma Fånen bryter ju filmningen när det ringer!
Funkar det? Ska prova för det är ju så fruktansvärt irriterande...
Nu undrar jag när det kommer några startlistor till Össjö....kan ju vara lite intressant hur man ska planera sin dag kanske?
Jag lånade ut Grå igår till en kompis, deras klubb hade funktionärsträning för Anna Emanuelsson och hon hade fått 2 platser men det var nått strul med hennes andra häst. Så iallafall Grå fick vara med och det var väldigt nyttigt för honom med så mkt markarbete och annat. Han var jätteduktig (fast ett blått vågplank var jätteläskigt)
Och här trodde jag att man skulle kunna lägga ut filmen utan att behöva youtube men se DET gick ju inte...
Orka......