Från insta kanske? 15 s är bättre än ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från insta kanske? 15 s är bättre än ingenting
Say what? vad menar du med "att behöva youtube"?
Inte ens det fattar jag hur man gör
Kan göra det via pekplattan av ngn anledning men inte datorn eller mobilen . Dvs det är ngt mystiskt med det .Inte jag heller. @Buck brukar fixa mina bilder de få gånger jag försöker
Har också photobucket till sadelmapparna o funderar på o göra en "buke" mapp men eg vill jag ha allt på insta, blir så förvirrad med flera ställen
Var via mobilen , lite mystiskt att man kan länka men inte få fram bilden :/.Det funkar ju inte
Jag hatar photobucket! Jag har picasa
Detta är föööörtal! Inget regn och 11 plusgraderOch på ösregnet som ska infinna sig på lördag...50mm regn ska komma...och slutet av oktober oxå..typ +2 grader brrrr...
Jag också men fattade ännu mindre av Picasa/nåt annat jag också funderade på har säkert o göra m att jag hade photobucket när jag var yngre så kände väl igen något där. Fantastiskt obildbar m tekniska grejer, känner mig dubbelt så gammal.
Den mest långväga vi hade idag på pay and crossen bodde Borås!
Det gick bra.
Några hade hästar som aldrig tävlat eller ens hoppat terränghinder och det gick bra. Någon sa att det var många nerförsbackar. Någon sa att det måste vara skånes mest kuperade terrängbana...Jag som inte är skåning förstår inte att de skånska ryttarna säger ens att den är kuperad
Några hade lite problem med att hoppa i nedförslut.
Yay! Du måste hälsa på lördag ju!! O vill du parkera hos mig istället för stora parkeringen vid terrängbanan så kom hit!Lite sent kanske men det var jag Helt underbart bra möjlighet att prova på banan innan lördag.