EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har också photobucket till sadelmapparna o funderar på o göra en "buke" mapp :p men eg vill jag ha allt på insta, blir så förvirrad med flera ställen :o

https://instagram.com/p/3Q-K_2qUnDygKZANvOEYT0scH4YiO8IS9Cha40/
3Q-K_2qUnDygKZANvOEYT0scH4YiO8IS9Cha40

3Q-K_2qUnDygKZANvOEYT0scH4YiO8IS9Cha40

Testar bara lite med mobilen..

Jag hatar photobucket! Jag har picasa

Jag också men fattade ännu mindre av Picasa/nåt annat jag också funderade på :o har säkert o göra m att jag hade photobucket när jag var yngre så kände väl igen något där. Fantastiskt obildbar m tekniska grejer, känner mig dubbelt så gammal.

Tänk att Skåne t om låg i en annan tidzon än vi andra? Ja, det är ju det jag alltid har sagt, man ska akta sig för att åka till utlandet o tävla.:D

Men @Krumelur och memyselfandI får iaf sovmorgon på lördag...

Jag också men fattade ännu mindre av Picasa/nåt annat jag också funderade på :o har säkert o göra m att jag hade photobucket när jag var yngre så kände väl igen något där. Fantastiskt obildbar m tekniska grejer, känner mig dubbelt så gammal.

Fast det var ju ganska lätt och dessutom så var picasa kopplat till min blogg så det skedde nått automatiskt där utan att jag visste om det så hamnade alla bilder där ;) Men nu blir det ingen jävla film iallafall..

Det gick bra.
Några hade hästar som aldrig tävlat eller ens hoppat terränghinder och det gick bra. Någon sa att det var många nerförsbackar. Någon sa att det måste vara skånes mest kuperade terrängbana...Jag som inte är skåning förstår inte att de skånska ryttarna säger ens att den är kuperad :angel:
Några hade lite problem med att hoppa i nedförslut.

Jag som typ varit på Falsterbo en gång och annars bara åkt E6 ner till färjan tyckte det var riktigt mycket kuperat, mot vad jag förväntade mig. Fördomar japp. :D:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 756
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
308
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama