Jag började räkna efter och konstaterade att jag varit anmäld till alla klubbmästerskap sedan 2011 i vår lilla klubb, men har inte ridit ett KM sedan 2009. Alltid har det varit något. Och dagen efter att jag räknat fram detta var Långa Hästen halt. (Veterinär kommer på tisdag.) Men Lilla Hästen lyckades, mot alla odds vara fräsch idag, och vi red ihop 61% i LB:1 (vilket är alldeles väldigt bra för honom och mig). Hoppning blir det dock inte, men ändå; jag lyckades vara med i ett KM! (Rent krasst hamnade jag ändå sist av fyra, eftersom de andra deltagarna var ännu duktigare, men det gör på det hela taget ingenting - jag kunde vara med!)
Jag älskar sådana som är.lika positiva som mig Känns som vi är många sådana i denna tråden!
Just nu stör jag mig på att jag väntat på att pålle ska bli frisk så jag kunde testa en ny alternativbehandlare eller vad man nu säger. Får nog avboka den tiden känns det som Han är fortf för halt för att jag nu ska kunna tro att det är ngn typ av mjölksyra som gett träningsvärk. Ska ringa vet på måndag o hoppas få tid snabbt. Min bästa chef kan ge mig ledigt en dag i veckan som kommer isf
Terrängsadel 2.0 är dessutom i Sverige så kommer väl nästa vecka. Hoppas det blir bättre nu! När vi nu kan rida i den