Spännande. Man ska ju vara lite nytänkande sägs det.... Eller så hart vi sådan puasunderhållning för alla som klarar M65?Hahahahaha ja då kanske vi äntligen kan få lite betalande publik till fälttävlan!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande. Man ska ju vara lite nytänkande sägs det.... Eller så hart vi sådan puasunderhållning för alla som klarar M65?Hahahahaha ja då kanske vi äntligen kan få lite betalande publik till fälttävlan!!
Näe det kan vi ju inte ha för då blir det ju INGEN pausunderhållning alls?????
Ojdå, MAN SKA HA UNDER 65 i straff ska det ståAlltså, förlåt en Newbie. Men när jag googlar står det en massa om M65regeln men inte vad det innebär att ha "uppnått M65resultat" . Är det att man inte ska ha under 65 i straff innan man "levlar" till nästa klass? Att man måste ha under 65 i straff i klassen i Sverige innan man försöker internationellt? Eller? Kan någon förklara?
Nu är du negativNäe det kan vi ju inte ha för då blir det ju INGEN pausunderhållning alls?????
När du väljer det??? Que?
Ojdå, MAN SKA HA UNDER 65 i straff ska det stå
Jag fattar fortfarande inte det där med M65 @fio. Jag vet att JAG inte kvalar men berätta mera om hur det det går till!
MEN vad innebär att ha genomfört en tävling med "motsvarande resultat"
Om man i Sverige genomför och typ vinner en tävling på 2 stjärnor med mer än 65 straff så är man inte kvalad då?