En liten fråga..

Pilot

Trådstartare
Skulle haft min mens förra veckan, när är det läge att göra ett gravtest? Tänkte att kan hända att den kommer veckan där på.. men nejdå. Finns det chans att den har hoppat över denna månaden? Eller kommer nästa, inbillar mig emellanåt att jag har mensvärk, men inte alls lika länge eller lika ont.

Tillsaken hör den att jag slutade med p- medel för två månader sedan (bli det nog), har iaf haft två "normala" mensveckor sedan dess, så verkar konstigt om den skulle skippa en nu.

Sv: En liten fråga..

De allra flesta kan testa dagen de borde haft mens. Så det är bara å plocka fram stickan och kissa!

Men hur är det? Det kan visa negativt med ändå vara positivt (så småningom?), men är det positivt så är det garanterat så. Eller?

Läs på förpackningen! Skulle väl anta att det står där, har själv aldrig råkat ut för det, men men... logiskt sett!
Tänk bara på att testa det på morgonen, så det äldsta kisset blir testkisset, då är testen säkrast, annars är det stor risk att det visar negativt.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 308
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 431
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 936
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka