En fråga om otrohet

Jag tycker inte att man umgås med personer man har haft sex med efter att man träffat någon. Med mina vänner som jag givetvis inte legat med, där kan vi prata om i stort sett allt, med mina närmsta, allt.

Så jag som har legat med ett antal kollegor kanske ska säga upp mig?
För mig är det alls inget konstigt att fortsätta umgås, som vuxna människor, med tidigare sexpartners.

Så jag som har legat med ett antal kollegor kanske ska säga upp mig?
För mig är det alls inget konstigt att fortsätta umgås, som vuxna människor, med tidigare sexpartners.
Fick mig att tänka på min ungdom, när alla hade legat med alla o började om igen var det läge att flytta till en ny stad.
Flera av dem är ff nära vänner som jag umgås med sådär 40 år senare.

@CillaW @Gnist @Mia_R @starcraft

Vad tänker ni kloka själar om att jag inte får prata men min bästa kompis som jag har hängt ihop med sen vi var 7. visst är det hemskt?? Jag fattar ingenting. Är ledsen och saknar honom, som vän. O_o
:(:cry:
Det är hemskt tråkigt. Personligen skulle jag inte vilja ha en så kontrollerande partner, men är det hans val är det väl inte så mycket mer att göra än att finnas där den dagen han behöver. Men trist är det allt, att någon annan tycker sig ha rätt att bestämma över någons liv på det sättet. Känner verkligen med dig!

Jag tycker inte att man umgås med personer man har haft sex med efter att man träffat någon. Med mina vänner som jag givetvis inte legat med, där kan vi prata om i stort sett allt, med mina närmsta, allt.
Oj jag skulle få dumpa flera av mina vänner då mina ex ofta har blivit vänner för livet. Bara för att kärleken som man och kvinna går över så finns ju ändå mkt kvar, mina partners har ju inte bara vart sexpartners u i grund och botten människor jag haft mkt gemensamt med och som jag verkligen tycker om?

Hu, vem ligger med alla sina kollegor.. :banghead:
Ptja, för allt vad vi vet så kanske @LadyCovergirl har 2 kollegor och 2 män är ju inte speciellt många...

Jaja, lite koll har jag ju, så jag är hyfsat säker på att de är fler kollegor än 2, men det är ju "bara ett exempel Helge" ;)

Poängen är väl att man inte ska vara så snar att döma som vissa människor i tråden är!

Hu, vem ligger med alla sina kollegor.. :banghead:
Och vem har skrivit att hen ligger med ALLA sina kollegor?

Jag såg de här inläggen i morse och funderade en bra stund på hur många kollegor på den här arbetsplatsen jag legat med. Kom fram till fyra plus ett hångel. Skulle det vara ett problem? :confused:

När jag sedan var på väg till jobbet så kunde jag bara komma på tre! Plus hånglet. Jag minns fortfarande inte vem den fjärde skulle vara. :arghh: Jag kanske kan skicka ett mail till Alla användare och fråga :confused:

Och vem har skrivit att hen ligger med ALLA sina kollegor?

Jag såg de här inläggen i morse och funderade en bra stund på hur många kollegor på den här arbetsplatsen jag legat med. Kom fram till fyra plus ett hångel. Skulle det vara ett problem? :confused:

När jag sedan var på väg till jobbet så kunde jag bara komma på tre! Plus hånglet. Jag minns fortfarande inte vem den fjärde skulle vara. :arghh: Jag kanske kan skicka ett mail till Alla användare och fråga :confused:

Gör det och redovisa svaren här med ett käckt litet diagram :D

@CillaW @Gnist @Mia_R @starcraft

Vad tänker ni kloka själar om att jag inte får prata men min bästa kompis som jag har hängt ihop med sen vi var 7. visst är det hemskt?? Jag fattar ingenting. Är ledsen och saknar honom, som vän. O_o
:(:cry:
Jag tar det som en enorm förolämpning om jag misstänks för att vara ute efter någons partner som är min vän eller kollega. Det är jättetrist situation men så länge de är tillsammans och han inte sätter ner foten är det inte så mycket mer att göra än att acceptera och gå vidare. Som andra sagt, säg till honom att du finns där om han behöver en vän.

Men usch, säg genast upp dig och finn en arbetsplats som är helt ohånglad och osexad, du hänsynslösa bläckfisk där :mad:

;):p
Det skulle inte skada, kan jag ju säga :angel:

Det är bara en av de tre eller fyra eller fem som är kvar på företaget. Honom pratade jag med häromdagen vid kaffeautomaten. Vi pratade om hans labrador. Hoppas ingen skvallrar för hans fru :nailbiting:

Men tänk mailet jag skulle kunna skicka. "Allmänt anrop, är det någon som kan erinra sig att ni legat med mig någon gång under åren? mvh mandalaki"

Jag tar det som en enorm förolämpning om jag
misstänks för att vara ute efter någons partner som är min vän eller kollega.
Men eller hur! Precis som att vi skulle gå omkring och vara värsta sortens manslukerska utan egna krav på vad vi vill ha i vårt liv.

Varför tror många att deras partner ens är attraktiv för andra människor? Jag förundras varje dag över att vissa faktiskt har en partner med tanke på hur de beter sig och hur de ser ut.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 379
Senast: Anders
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 415
Senast: Ramona
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX