machafuko
Trådstartare
Ja, ja något sådant... Jag har lite svårt för att sätta fingret på vad det är men har aldrig liksom "känt" något för keeshonds.Ja Eurasiern har ju en annan....pondus på nått vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ja något sådant... Jag har lite svårt för att sätta fingret på vad det är men har aldrig liksom "känt" något för keeshonds.Ja Eurasiern har ju en annan....pondus på nått vis.
Inte jag men uppfödaren kommer va där och har min grabb med sigNej inte direkr, kommer du dit? Vi ska nog inte till Borås men till Tvååker kommer vi
En del klåda, svamp, hudproblem, ofta orsakat av allergi. Har nyligen upptäckts DCM i rasen men rasklubben jobbar tillsammans med SKK på det, det är hyfsat kartlagt även om det säker finns ett stort mörkertal.Tänkte på eurasier faktiskt. Det enda är väl ridturerna, jag är tveksam på om de jag träffat hade uppskattat det i högre fart iaf. Men det är väl en vanesak.
Dalmatiner verkar ha en del hälsoproblem?
Jag har inte ridturerna som ett krav då jag inte rider dagligen. Men jag har träffat en mängd eurasier och känner flera med rasen som inte har ett problem alls med det. Sedan finns det väl avarter i alla raser, mer eller mindre, men rasen i stort ska inte alls ha problem med en ridtur. Sedan är väl jag inte den som galopperar för kung och fosterland hellerTänkte på eurasier faktiskt. Det enda är väl ridturerna, jag är tveksam på om de jag träffat hade uppskattat det i högre fart iaf. Men det är väl en vanesak.
Dalmatiner verkar ha en del hälsoproblem?
Då kanske jag får möjligheten att hälsa på dem. Har verkligen önskat att träffa henneInte jag men uppfödaren kommer va där och har min grabb med sig
Exakt!Jag slipper köpa en massa kuddar som är av olika storlek, tjocklek och det räcker alltså med bara en prick? Det var ju himla smidigt
Hahaha vad roligt. Både min hane och min valp ratar det mesta, men jordgubbar äter de med glädjeExakt!
Kan även användas som soptunna. Äter allt förutom jordgubbar!
Det är något fel på dina hundarHahaha vad roligt. Både min hane och min valp ratar det mesta, men jordgubbar äter de med glädje
Mina har minsann ätit jordgubbar!Exakt!
Kan även användas som soptunna. Äter allt förutom jordgubbar!
Ja, jag brukar överväga om jag har blivit lurad.. Sägs ju att dalmatiner stjäl mat och vägrar gå ut när det regnar.. Och att det inte går att lära dom gå fint i koppel. Inget stämmer på mina.. Vart kan man reklamera?Det är något fel på dina hundar
2 mot 1! Det är @Tora s hundar det är fel på!Mina har minsann ätit jordgubbar!
Ja mina är ju normala dalmatiner. Då får du ha dina jordgubbar ifred
Du har bara en prickig hund. Inte en dalmatinerJa, jag brukar överväga om jag har blivit lurad.. Sägs ju att dalmatiner stjäl mat och vägrar gå ut när det regnar.. Och att det inte går att lära dom gå fint i koppel. Inget stämmer på mina.. Vart kan man reklamera?
Då skall du inte ha Qalle i så fall "All mat som hamnar på golvet, eller kan tänkas hamna på golvet, tillhör mig (Qalle alltså)".@Tora
Jag kanske får sno en av dina prickar då. Men jag gillar visserligen att ha maten för mig själv.