R
Raderad medlem 94602
Då bor du ju supernära migBor väldigt nära Vårgårda... Bor i Vänersborg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då bor du ju supernära migBor väldigt nära Vårgårda... Bor i Vänersborg.
EurasierEn "boll". ?
Jaså?Då bor du ju supernära mig
Haha.... Ja då blir det ett lappkast!Jaså?
I sådant fall ändrar jag min inriktining och snor hem en av dina valpar...
Haha verkligen. Men Cobra hade gärna fått komma till Vänersborg om jag hade haft den ambitionen förHaha.... Ja då blir det ett lappkast!
Bor i Lilla Edet
Dåså! Då ser jag fram emot att träffa dig på rasspecialen Både pappan och mamman till min kommande kull kommer vara där..Bor väldigt nära Vårgårda... Bor i Vänersborg.
Lyckas jag ta mig dig på ett eller annat sätt så kan du ge dig på att jag är där.Dåså! Då ser jag fram emot att träffa dig på rasspecialen Både pappan och mamman till min kommande kull kommer vara där..
Då MÅSTE du leta upp mig! Kommer ha ett blått tält, svarta stolar, rosa camo canavasburar, en svart hane, en brun tik och en svart tikvalp. Fråga efter KarolinaLyckas jag ta mig dig på ett eller annat sätt så kan du ge dig på att jag är där.
Var Eurasiern den ras ni hade i tanken?Har läst på om prickar och fått sug nu. Men är fortfarande en riktig grupp 5-are och där inne dunkar hjärtat för "bollarna".
Ja. Den passar in på våra kriterier som sällskaphund som kan följa med på lite andra aktiviteter, men för sambons smak är den för tillbakadragen.Var Eurasiern den ras ni hade i tanken?
Din sambo skulle kanske träffa min grabbJa. Den passar in på våra kriterier som sällskaphund som kan följa med på lite andra aktiviteter, men för sambons smak är den för tillbakadragen.
Nja, inte riktigt ett fan av keeshonds även om jag har varit dagmatte till en jätteunderbar keeshond kille. De saknar det där lilla extra som typ eurasierna harKeeshound då? Om ni gillar den typen av hund exteriört och mentalt.... Den passar också in. Har träffat många och även om de är gårdshundar så har de varit socialt öppna och trevliga
Synd att du bor så långt bortaDin sambo skulle kanske träffa min grabb
Och så är min uppfattning att Keeshonds är betydligt mer pratiga.Keeshound då? Om ni gillar den typen av hund exteriört och mentalt.... Den passar också in. Har träffat många och även om de är gårdshundar så har de varit socialt öppna och trevliga
Har ni långt till Borås eller Tvååker? Jag suger på geografiSynd att du bor så långt borta
Nej inte direkr, kommer du dit? Vi ska nog inte till Borås men till Tvååker kommer viHar ni långt till Borås eller Tvååker? Jag suger på geografi
Ja Eurasiern har ju en annan....pondus på nått vis.Nja, inte riktigt ett fan av keeshonds även om jag har varit dagmatte till en jätteunderbar keeshond kille. De saknar det där lilla extra som typ eurasierna har