Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det började ju redan i fredags! Och jag lämnade Frankrike i lördags, kass timing. I efterhand lite sur över att jag inte åkte med SAS, så kanske jag fått stanna lite längre.Nu börjar det . Vilka är på plats?. Det är alldeles gult på läktaren. Hur kunde folk komma ner dit när det är strejk här
Det är ju även bara de svenska SAS-piloterna som strejkar, om jag förstått det rätt.Är ju inte så fasligt långt att bila, det vet jag några som har gjort. Sen är det väl bara SAS som strejkar, finns ju andra bolagz
Jag har det på typ halva laget...Jag hejar också på Tyskland, för jag har en stor crush på Joachim Löw.
Tycker för övrigt att det är skickligt av Sverige, 1-1 i matchen, utan att de har fått ett enda skott på mål.
Det är Hamrens hemliga vapen. Inga skott på mål för då får man mål ändåTycker för övrigt att det är skickligt av Sverige, 1-1 i matchen, utan att de har fått ett enda skott på mål.
Nä, Tyskland var långt ifrån på topp i den matchen, men ändå är det de som hittills spelat bäst av allt jag sett (har missat en match). Så förhoppningsvis är det fler som rycker upp sig så det blir lite mer kvalitetsfotboll att titta på!Jag hejar på Spanien som vanligt. (Jobbade när matchen gick, ska se igen den idag så spoila inte plzzz).
Vart inte superimpad av Tysklands spel häromdagen. Jag tror ju också att dom tar hem det men då måste dom rycka upp sig.
Och ja herregud vilken insats mot Portugal!
Då var det dags igen snart. Blir det 0 skott på mål igen med 1 mål som belöningNä, Tyskland var långt ifrån på topp i den matchen, men ändå är det de som hittills spelat bäst av allt jag sett (har missat en match). Så förhoppningsvis är det fler som rycker upp sig så det blir lite mer kvalitetsfotboll att titta på!
Tror det är en klar fördel att Guidetti spelar från start nu.Ja, spelar vi som sist är det väl mer utdelning än vi förtjänar