16:36
Jag undrade om det var jag som var knäpp, men ser ju att tävlingen börjat där bakom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
16:36
Tänk så olika vi är själv sitter jag på Ullevi hela dagen idag och på söndag! Det är ju inte ofta vi har mästerskap i Sverige. Fast det är klart billigare att sitta hemma förstås . Har dock inte orkat gå tillbaka till Ullevi än ska proviantera lite inför kvällen så man slipper Ullevs dyra priser. Men ska dit innan första svenska start det är ju lämpligt nog paus innan Rose ska rida. Jag förstår inte varför det är 54 minuters uppehåll efter den franska ryttaren klockan 17.48? Det är ju inte konstigt att dressyren drar ut en halv evighet i tid.
Fantastiskt med en nioårig häst på GP! Minns Blue Hors Matiné
Jag kollade priserna nu Bara dagens GP kostar över 300 spänn även för nosebleed seats. Wtf?!Angående de tomma läktarna så känns det som att gnidenheten än igen har gått före vettet. Det är en enorm arena med plats för 22.000 pers. Varför då inte sälja biljetter för typ en hundring? De hade då kunnat sälja betydligt fler biljetter och läktarna hade inte sett så tråkigt tomma ut. Jag hoppas verkligen att det är mer publik till finalerna!
Som hade en massa skador och inte höll......
Var inte det för att hon skadat sig i samband med lastning?
Nä hon pajade väl i hagen, men då var hon redan så trasig att hon skulle betäckas.
Nä hon pajade väl i hagen, men då var hon redan så trasig att hon skulle betäckas.
Ja när hon avlivades hade hon brutit benet i hagen och var väl tänkt att avlas på men tävlingskarriären avslutades efter att hon halkade på en lastramp och sen förblev hon borta. Eller minns jag helt galet?
Herrejäklar vad ojämna poängen var på Witte-Vrees!
Mkt lediga platser på nedre sektionen, trots att de sitter folk på den övre. Antar att de är för att många köpt veckobiljetter.Nä det är nog inte så många som köper till idag separat...
Vi köpte paket för ca 3500 till alla föreställningar, det tycker jag ändå var prisvärt.