EM i dressyr (i Gbg!)

Angående de tomma läktarna så känns det som att gnidenheten än igen har gått före vettet. Det är en enorm arena med plats för 22.000 pers. Varför då inte sälja biljetter för typ en hundring? De hade då kunnat sälja betydligt fler biljetter och läktarna hade inte sett så tråkigt tomma ut. Jag hoppas verkligen att det är mer publik till finalerna!

Tänk så olika vi är själv sitter jag på Ullevi hela dagen idag och på söndag! Det är ju inte ofta vi har mästerskap i Sverige. Fast det är klart billigare att sitta hemma förstås :idea:. Har dock inte orkat gå tillbaka till Ullevi än ska proviantera lite inför kvällen så man slipper Ullevs dyra priser. Men ska dit innan första svenska start det är ju lämpligt nog paus innan Rose ska rida. Jag förstår inte varför det är 54 minuters uppehåll efter den franska ryttaren klockan 17.48? Det är ju inte konstigt att dressyren drar ut en halv evighet i tid.

Jag tycker det är bra, då hinner vi tillbaks och kan äta på hotellet :p

Angående de tomma läktarna så känns det som att gnidenheten än igen har gått före vettet. Det är en enorm arena med plats för 22.000 pers. Varför då inte sälja biljetter för typ en hundring? De hade då kunnat sälja betydligt fler biljetter och läktarna hade inte sett så tråkigt tomma ut. Jag hoppas verkligen att det är mer publik till finalerna!
Jag kollade priserna nu :eek::eek::eek: Bara dagens GP kostar över 300 spänn även för nosebleed seats. Wtf?!

Nä hon pajade väl i hagen, men då var hon redan så trasig att hon skulle betäckas.

Ja när hon avlivades hade hon brutit benet i hagen och var väl tänkt att avlas på men tävlingskarriären avslutades efter att hon halkade på en lastramp och sen förblev hon borta. Eller minns jag helt galet? :o

Jag skulle egentligen inte shoppa men hittade helt regnställ för 399 och pannband till rundsytt träns (extra stora öglor) för 249 (kostat 499). Var även sugen på någon hjälm då jag inte har någon VG1 men nu är det köpstopp :cautious:

Nä det är nog inte så många som köper till idag separat...

Vi köpte paket för ca 3500 till alla föreställningar, det tycker jag ändå var prisvärt.
Mkt lediga platser på nedre sektionen, trots att de sitter folk på den övre. Antar att de är för att många köpt veckobiljetter.
Nu håller vi tummen för Tessan.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
88 365
Senast: lizan
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 336
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 159
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar