För att inte tala om att man slipper irritera sig kommentatorerna när man är på plats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk så olika vi är själv sitter jag på Ullevi hela dagen idag och på söndag! Det är ju inte ofta vi har mästerskap i Sverige. Fast det är klart billigare att sitta hemma förstås . Har dock inte orkat gå tillbaka till Ullevi än ska proviantera lite inför kvällen så man slipper Ullevs dyra priser. Men ska dit innan första svenska start det är ju lämpligt nog paus innan Rose ska rida. Jag förstår inte varför det är 54 minuters uppehåll efter den franska ryttaren klockan 17.48? Det är ju inte konstigt att dressyren drar ut en halv evighet i tid.
Funderar på om jag hinner rida i den långa pausen...
När var den och hur lång är den? Tänkte hinna med att fixa stallet då
Minns jag helt fel, skulle inte underbare trakehnerhingsten Axis vara med? Har han blivit struken?
Håller med dig. Sen att få hänga med hästfolk 24-7 är ju superhärligt. Hemma med barn och ointresserad man blir se liksom inte samma feeling.Och jag älskar mästerskap på plats. Har varit på:
VM 90, all hopp och dressyr
EM 99 Hickstead hoppning
EM 01 Verden dressyr + unghäst VM
VM 06 Aachen, dressyr/Fälttävlan
VM 14 Normandie dressyr
EM 17 GBG dressyr
Sen har jag sett 2 VC finaler, den när Lussan vann och förra året i GBG.
Axis är med som ryttarens reservhäst. Han har vilat en längre tid på grund av ryttarens graviditet och förlossning så han är tydligen lite ur form.
När är nästa start? Klockdags tänker jag.