EM i dressyr (i Gbg!)

Ni som klagar hemifrån, varför är ni själva inte här? ;)

Hemma i soffan sitter jag bekvämt, ser bättre än på själva evenemanget + att jag kan köpa hem och moffa i mig precis vad jag vill. :o

Förutom då att jag slipper resa, kosta på dyrt hotell och dyra biljetter. :p Jag brukar alltid hamna på ett tåg från Göteborg som inte kommer fram förrän fem timmar senare än beräknat. :arghh:

Jag har jobbat en del med sportjournalistik och det är bra om inte den som sköter kameran bryr sig så mycket om sporten. Däremot är det bra om man förstår den, och förstår publikens intressen. Man ska mest var intresserad av att göra en bra produktion, men det undrar jag ibland om de är.

Ja det är klart, man ser ju inte så mkt när man filmar. Men det borde gå att instruera typ när hästen är vid bokstav A eller på diagonal mellan den och den bokstaven, så ska du främst filma det här. Men det verkar ha utgått inför mästerskapet. Så synd!

Jag kommer ned imorgon jag, får ta mig igenom en dag till på kontoret först! Min kompis som red in Pärlan rider U25 så blir kul att följa henne!

Shoppingen på heden är sådär, vissa rätt trevliga stånd men mycket foder och sadlar.

En polsk firma har billiga schabrak vilket är bra eftersom min häst svettas kopiösa mängder så jag tvättar på löpande band. :p

+1

Ser är lite folk här och vart som uppenbarligen tagit med sig. Min plan på lördag är en stadig lunch innan och en god middag efteråt.

Nu har de fyllt på med wraps och det ser ut som att det finns glass. :up:

Vi har frukost och kvällsmat på hotellet så vi siktar på att klara oss på det för det mesta...

Shoppingen på heden är sådär, vissa rätt trevliga stånd men mycket foder och sadlar.

En polsk firma har billiga schabrak vilket är bra eftersom min häst svettas kopiösa mängder så jag tvättar på löpande band. :p
Jag som skulle behöva hitta nya ridbyxor och skor till min sexåring, det känns osannolikt att det finns då?

Jag hörde från en bekant vars butik är på plats att det var rätt många mässplatser som var svåra att fylla. Hen visade upp en karta över mässområdet och alla platser som var obokade. Tydligen asdyrt att boka plats.

Sen för egen del gör det inget att shoppingen är sådär :p jag ska verkligen inte ha nåt!!

Tråkigt ja att här inte är/var fler folk... Vi gick ifrån emellanåt men vi var ju i alla fall där något.

Ni som klagar hemifrån, varför är ni själva inte här? ;)

Åh jag hade velat men hade fått ta med mig båda barnen (7 månader och tre år) för sambon jobbar och det hade varit lite tufft... Så njuter allt jag kan via TV istället :D

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
88 360
Senast: lizan
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 336
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 159
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar