Min med, de varnade väldigt långt i förväg. Däremot missade man en del av ritten även om man slog på tv:n.
Jag var nog otydlig, det blev svart för mig med när sändningen på 24 började men bilden frös sen en stund efter det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min med, de varnade väldigt långt i förväg. Däremot missade man en del av ritten även om man slog på tv:n.
Jag var nog otydlig, det blev svart för mig med när sändningen på 24 började men bilden frös sen en stund efter det.
Riktigt trevlig !Så fin ritt av danskan!
Man kan se i efterhand också på fei-tvSer ju ut som det kan bli kamp om bronset mellan DK och Sverige, tur jag ska dit på fredag med et gäng danskar...
Testar Feis gratis första månad och hoppas att man kan se ritterna imorgon, nu loggade jag in precis när live sändningen var slut!
Ja såg det på paradressyren men där stod fortfarande live sändning från idag, får kolla imorgon istället ☺Man kan se i efterhand också på fei-tv
Jag tror inte att de är så intresserade. Jag stod och väntade på syrran vid en kameraman, han såg ganska uttråkad ut och suckade djupt flera gånger.Jag önskar att SVT kunde ha kurs med kameramännen, så de förstod vad vi vill se. Tex benen på hästen i ökad skritt...
Men läktarna är ju helt tomma....
Kanske kommer fler sen? Folk kanske jobbar till 17 och kommer efteråt?
Alltså hur lyckades Belarus kvala ett lag till den här tävlingen
Jag tror inte att de är så intresserade. Jag stod och väntade på syrran vid en kameraman, han såg ganska uttråkad ut och suckade djupt flera gånger.
Det var vääääldigt tomt på läktarna igår, hoppas på bättre idag när den bättre delen av startfältet rider. Pressfotograferna som satt bakom mig ville ta bilder av hela arenan men kunde inte eftersom det var tomma läktare och det ser ju inte så kul ut på bild.
Den stora frågan var hur glassen kunde ta slut när det var så lite folk.Tråkigt ja att här inte är/var fler folk... Vi gick ifrån emellanåt men vi var ju i alla fall där något.
Ni som klagar hemifrån, varför är ni själva inte här?