Jag frågade min treårige son vad han tyckte om invigningen. Han tyckte att vi skulle ha gått hem när hästarna gjorde detAlltså jag var väl mest gnällig över att de verkade tycka att Shirley Clamp hade något som helst med Hästsverige att göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag frågade min treårige son vad han tyckte om invigningen. Han tyckte att vi skulle ha gått hem när hästarna gjorde detAlltså jag var väl mest gnällig över att de verkade tycka att Shirley Clamp hade något som helst med Hästsverige att göra.
Jag frågade min treårige son vad han tyckte om invigningen. Han tyckte att vi skulle ha gått hem när hästarna gjorde det
Kan man rida med hängande stångtygel? Eller sänker det poängen?
Jag tycker Gunilla lätt hamnar på väldigt låg nivå i förklarandet, eller blir snäsig och inte förklarar tillräckligt välJag hade samma funderingar när Gunilla pratade om det.
Jag tycker Gunilla lätt hamnar på väldigt låg nivå i förklarandet, eller blir snäsig och inte förklarar tillräckligt väl
Det gillade jag också!Alltså jag gillade inslaget med Henrik och vänner! Janne B skulle kunna vara en riktigt bra kommentator!
Så tråkigt för ryttaren från Georgien
@Habina Jag tyckte hon löste det ganska osympatiskt...
Vad har ryssen för kandar? Är det Stubbens nya ergonomiska?
Varför kollar de på hästens mun?
Edit: blir man utesluten så abrupt för blod i munnen?