SuckNEJ! Inte stallet istället!
Men Maria Wallberg tycker jag gör det bra faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SuckNEJ! Inte stallet istället!
Jag fattar ingenting av de här sketcherna?
Men om tillräckligt många gör det så kan de väl inte bara ignorera detJag skrev på deras fb-sida, men har inte fått nån respons...
Bara jättejättekonstigt. Varför kan inte ridsporten titta på sändningar, kommentatorerna osv till friidrotts-em som var nyligen. Där snackar vi experter som har koll eller snabbt kollar upp.Tydligen ska vi "barn" bli roande av mysiga Henrik.
Bara jättejättekonstigt. Varför kan inte ridsporten titta på sändningar, kommentatorerna osv till friidrotts-em som var nyligen. Där snackar vi experter som har koll eller snabbt kollar upp.
Ja verkligen. Det var något sånt jag trodde de menade när de så att han skulle "till stallet".Förstå om den tiden istället använts till att dissikera vissa rörelser, hur dömer domaren om ekipaget gör si eller så? Eller visa hur hästarna har det i stallarna? Eller nu är xxx på framridningen, hur värmer just det ekipaget upp?
Den "inre framridningen". Collectingring någon? Att det är så okunniga kommentarer IGEN gör att det verkligen inte känns som om svt lyssnar på vad vi ridsportare vill se.
Ni som inte sett invigningen missade ingenting. Jag var på plats och kan meddela att den var rätt kass
Verkligen! Så synd på missen där. Jag hoppas att de tar silvret (tyskarna lär ju bli omöjliga att slå).Danskorna har verkligen lyft sitt lands dressyrsport! Undrar vad sjutton som hände där i början av saxen. Väldigt synd på en väldigt fin ritt annars.
Alltså jag var väl mest gnällig över att de verkade tycka att Shirley Clamp hade något som helst med Hästsverige att göra.Jag är rätt less på den där "Globen-showen" där fjordhästarna ska ledas omkring, islandshästarna ska tölta omkring lite planlöst och de jobbiga riddarna ska verka macho med eld. Plus alla ponnyer som är överallt också, för "alla ska vara med".