Samma. Det är andra halvan av klassen idag.
Jo, det vet jag. Men ibland (Falsterbo senast?) rider de ju olika program. Bara för att förvirra såna som mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma. Det är andra halvan av klassen idag.
Ja just det. Men här är det lite mer ordning och reda Specialen är på fredag.Jo, det vet jag. Men ibland (Falsterbo senast?) rider de ju olika program. Bara för att förvirra såna som mig.
Börjar det 14.45?
What? Hur ofta har vi EM i Sverige? Klart man tar chansen och känna stämningen live. Jag ska t.o.m se hoppfinalen på söndag.Jag kommer inte åka in trots att jag bara har 20 minuter in till Ullevi haha.. orka liksom när man ser så mkt bättre på Tv och kan ligga ner i soffan
What? Hur ofta har vi EM i Sverige? Klart man tar chansen och känna stämningen live. Jag ska t.o.m se hoppfinalen på söndag.
Jag är som dig, och så tycker jag inte att det är så kul att bara titta på utan vill rida själv istället.Alltså nä, jag är inte så intresserad faktiskt... det har liksom dött ut med åren.
Jag är som dig, och så tycker jag inte att det är så kul att bara titta på utan vill rida själv istället.
What? Hur ofta har vi EM i Sverige? Klart man tar chansen och känna stämningen live. Jag ska t.o.m se hoppfinalen på söndag.
Jag har varit på vc-finalerna 2013 och 2016 och det är verkligen bekvämare hemma. Så jag är på @fio s sida.
Och det finns både mat och glass som räcker hela dagen (om man kommit ihåg att fylla på själv vill säga)Ja man ser bättre oxå och får alla intervjuer Dessutom är det ingen kö till toan
Ja man ser bättre oxå och får alla intervjuer Dessutom är det ingen kö till toan
Och det finns både mat och glass som räcker hela dagen (om man kommit ihåg att fylla på själv vill säga)