EM i dressyr (i Gbg!)

Nu måste Carl Hester rida på över 80% och Kittel typ glömma bort att tränsa för att UK skall gå om Sverige, eller hur? Eftersom två engelska ekipage ligger längre ner i listan än Tinne och Therese, och UK bara har tre lagryttare?

Just nu diffar Sveriges två bästa mot Danmarks två bästa mindre än en procentenhet. Till GBR har vi 2.9 procentenhets marginal. Så det är bra tajt med Danmark och jag erkänner mig som lite skeptisk att Delauney är 3 procentenheter bättre än NipTuck.

Tråkigt ja att här inte är/var fler folk... Vi gick ifrån emellanåt men vi var ju i alla fall där något.

Ni som klagar hemifrån, varför är ni själva inte här? ;)

Vi fick biljetter till hela veckan av kunder till killen som rider dressyren. Så vi hade tänkt åka och hänga med dem och heja.
Men min hund blev sjuk och fick opereras. Så jag vill varken ta med eller lämna bort henne nu.
Så vi blir hemma. Skittrist! Hade verkligen sett fram emot det!

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
88 366
Senast: lizan
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 336
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 159
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar