Sjukt hur mkt missar de blir även på denna nivå...tänker på engelskmannen just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt hur mkt missar de blir även på denna nivå...tänker på engelskmannen just nu.
När delas lagmedaljerna ut? Är det idag?
Jag började grina. Shit va fina de va. Grymt glad för Tessans skull. Inte alla gamla ridskole vänner som lyckats som hon.Välförtjänta poäng för Therese och Dante! jag tror och hoppas på nåt magiskt i küren av det där ekipaget!
Sämre menar du?Just nu diffar Sveriges två bästa mot Danmarks två bästa mindre än en procentenhet. Till GBR har vi 2.9 procentenhets marginal. Så det är bra tajt med Danmark och jag erkänner mig som lite skeptisk att Delauney är 3 procentenheter bättre än NipTuck.
Det tror tyvärr inte jag heller, även om det hade varit kul. Men medaljchansen lever ju för Sverige, grymt kul!@Gabby_Ossi Alltså jag och siffror går ju inte ihop. Jag tror inte att handikappet på nästan 3% räcker mot NipTuck. (Jag är en dålig patriot.)
Tråkigt ja att här inte är/var fler folk... Vi gick ifrån emellanåt men vi var ju i alla fall där något.
Ni som klagar hemifrån, varför är ni själva inte här?