Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har någon tid över nu i pausen kan ni ju räkna på vad det är för marginaler om man räknar de två bästa ryttarna nu
Ja när hon avlivades hade hon brutit benet i hagen och var väl tänkt att avlas på men tävlingskarriären avslutades efter att hon halkade på en lastramp och sen förblev hon borta. Eller minns jag helt galet?
21:12Vilken tid startar Patrik?
Hon hade stått för skador långt innan det blev officiellt, spektakulärt rörelsemönster ihop med ridning såklart om man uttrycker sig snällt.
Stod hon pga skador innan olyckan menar du?
Nu har de vid minst två tillfällen sagt att "Patrik har flera GP-hästar hemma" och jag har dålig koll; är det någon mer utöver Deja och Dude?
Ja jag håller med det är glest på läktarna. Det är ju inte ens halvfullt. Tvivlar på att det blir fullt ens på söndag. Nu närmar det sig upplösningen iallafall och jag hoppas vi får se det svenska laget ta emot en medalj här senare ikväll.Kvällens publiksiffra är drygt 7000 pers. Det känns rätt tomt här.
Ja herrejösses när hände det senast?Vi är före Nederländerna
Alltså jag älskar CH men kan han inte rida fel väg idag? Han kan få medalj i GPS istället!Hester behöver rida på 72,828 för att GB ska bli lika med Sverige.
Alltså jag älskar CH men kan han inte rida fel väg idag? Han kan få medalj i GPS istället!