EM i dressyr (i Gbg!)

Jag gillar verkligen ryttarpanelerna i Henriks inslag! Önskar att vi hade fått se mer av sånt och när ryttarna pratar om frågorna sinsemellan, det är ju superintressant! Hoppas att de gör något liknande i dressyren framöver.

Ja när hon avlivades hade hon brutit benet i hagen och var väl tänkt att avlas på men tävlingskarriären avslutades efter att hon halkade på en lastramp och sen förblev hon borta. Eller minns jag helt galet? :o

Hon hade stått för skador långt innan det blev officiellt, spektakulärt rörelsemönster ihop med ridning såklart om man uttrycker sig snällt.

Nu har de vid minst två tillfällen sagt att "Patrik har flera GP-hästar hemma" och jag har dålig koll; är det någon mer utöver Deja och Dude?

Kvällens publiksiffra är drygt 7000 pers. Det känns rätt tomt här.
Ja jag håller med det är glest på läktarna. Det är ju inte ens halvfullt. Tvivlar på att det blir fullt ens på söndag. Nu närmar det sig upplösningen iallafall och jag hoppas vi får se det svenska laget ta emot en medalj här senare ikväll.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
88 371
Senast: lizan
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
18 336
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 160
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar