Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade samma tanke, vi slår i alla fall HollandFår säga också att det känns väldigt fint att Sverige är före Holland.
Precis vad jag tänkte idag!Riktigt kul att se både Nilshagen (en av dagens bästa ritter tyckte jag men med lite svaga piaffer) och Juliette som ser SÅ HIMLA SÄKRA ut
Älskar när man som publik inte ens är nervös utan bara känner ”det där fixar de ju garanterat”.
Härlig stomme i laget just nu! En Patrik med en topphäst och en Jeanna med nån häftig Helgstrand-häst så är vi ju med om medaljerna i framtiden.
Och kan inte Patrik vara med så vill jag ha med Malin W-N i laget istället för någon som representerar försäljningsstall med väldigt väldigt dålig hästetik...Riktigt kul att se både Nilshagen (en av dagens bästa ritter tyckte jag men med lite svaga piaffer) och Juliette som ser SÅ HIMLA SÄKRA ut
Älskar när man som publik inte ens är nervös utan bara känner ”det där fixar de ju garanterat”.
Härlig stomme i laget just nu! En Patrik med en topphäst och en Jeanna med nån häftig Helgstrand-häst så är vi ju med om medaljerna i framtiden.
https://www.longinestiming.com/eque...ampionship-2021-hagen-a-tw/startlist_D02.htmlNågon som har startlista till specialen?
Håller helt med! Förbundet borde verkligen ta sig en funderare på vad det sänder för signaler. Vidrigt.Och kan inte Patrik vara med så vill jag ha med Malin W-N i laget istället för någon som representerar försäljningsstall med väldigt väldigt dålig hästetik...
Jag gissar att Jeanna inte fick så högt på allmänt intryck, Lorenzo gick ju med spänd, fipplande mule och slog med svansen hela tiden. Helt klart inte tillfreds.Men hur kunde Adelinde få bättre poäng är Jeanna?