Känns dessutom som att Romeo också skulle säljas om priset var tillräckligt högt… De jobbar ju med att sälja hästar.
Det gäller väl nästan alla hästar på den nivån egentligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns dessutom som att Romeo också skulle säljas om priset var tillräckligt högt… De jobbar ju med att sälja hästar.
Ingen aning, tänker också att de kanske tackat nej.. Eller om det har med kval att göra?Någon som vet vilka ekipage som vi egentligen hade nominerade på förhand?
Var Malin nominerad?
Det känns ju som om hon antingen inte var nominerad eller att hon/ägaren/stallet haft nån anledning att tacka nej till att åka?
Googlade men hittade inget mer än att hon köpte den 2018.. Kanske redan är såld till någon annan?Ägs inte Malins häst av J. Ramel?
Jag har bara antagit att hon tänkt ta över den själv, men den kanske ska säljas?
Hade väldigt gärna sett Malin där. Hon rider väldigt trevligt!
Så har jag förstått det, vilket är varför Fiontoni t.ex inte är aktuell. Nomineringarna skulle vara inne så pass tidigt. Är verkligen nyfiken på datumet nu. Om jag förstod en reflektion på Tidningen Ridsport korrekt VAR Amplemento nominerad så blir ännu märkligare att sjuan på SM får en plats men inte bronsmedaljören.Eller är det inte som till de övriga mästerskapen att man måste nominera (ett gäng) först och sen får välja bland dem på slutet?
Ja det var en märklig uttagning på många sätt.Sverige ligger 10:a efter första ryttaren.
Hur gick det?Det känns som ett EM där Sverige mest är med bara för att... hoppas dock att det går riktigt bra för Jeanna nu om en stund!
72% så det var ju jättebra för mästerskapsdebutHur gick det?
30 stycken. Sen är det 15 som går vidare från specialen till küren.Hur många går vidare till specialen?