Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dantes form är fantastisk! Läste eurodressages rapportering och hon tyckte inte om Frys form , även om hon tyckte att han var bättre än i OS.Tycker Dante var svinfin idag!
Såg inte Frys ritt igår men har sett sista medellinjen och om hästen gick så hela programmet så är det en skam att hon fick så bra poäng.
Håller med om Dante.Tycker Dante var svinfin idag!
Såg inte Frys ritt igår men har sett sista medellinjen och om hästen gick så hela programmet så är det en skam att hon fick så bra poäng.
Kollar på resultaten hittills och domare C hade Fry FÖRE Isabell. Nu såg jag ingen av deras ritter men det låter helt befängt om man tänker på form och harmoni som ska premieras.
https://www.longinestiming.com/eque...mpionship-2021-hagen-a-tw/resultlist_D01.html
Play eller SVT 1 nuVart kan jag se sändningarna på svt??
Nä verkligen inte. Tycker lite synd om Fry. Hon är ju hemskt duktig med ritten är inte värd poängen. Jag har kollat nu.Inte så konstigt att Isabell var upprörd över domarsiffrorna. Det är ju väldigt sällan man hör någon på den här nivån ha åsikter om domarna annars...
@malumbub Håller med. Han brukar rida lite mer sympatiskt. Så tråkigt att deras hästar HPM/Gaals ser så skeva ut. Maffigt framparti och sen en tunn liten bakdel.
Ja. Och ryckningarna i halt-ryggning! Bland det hårdaste jag sett på den nivån.Massa frambenssprattel och piskande svansar. Massa spänning i hela hästen. Tråkigt att se!
Ja. Och ryckningarna i halt-ryggning! Bland det hårdaste jag sett på den nivån.
Tycker synd om Mister X som vanligt.
Håller verkligen med!!Tycker holländarna över lag har fått för bra poäng för trist ridning i alltför många år.