Jag håller faktiskt med. Tycker bättre om Markne och Henriks insats i OS faktiskt, när de blivit lite varma i klädernaVad tillför egentligen kommentatorerna. De säger bara det man kan läsa på skärmen och i övrigt så är det meningslöst blarr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller faktiskt med. Tycker bättre om Markne och Henriks insats i OS faktiskt, när de blivit lite varma i klädernaVad tillför egentligen kommentatorerna. De säger bara det man kan läsa på skärmen och i övrigt så är det meningslöst blarr
De hade kunnat presentera hästar och ryttare bättre med lite fakta om dem, men annars var jag också väldigt nöjd med de två.Jag håller faktiskt med. Tycker bättre om Markne och Henriks insats i OS faktiskt, när de blivit lite varma i kläderna
Håller också med. Skulle vara kul med lite uppdatering på både expert och sportjournalist. De blir ibland lite för lättimponerade och flamsiga. Ibland känns det som att två "helt vanliga" dressyrryttare skulle kunna göra samma jobb. Gunilla är ju på Grand Prix nivå själv, men skulle gärna vilja att hon pratar mer om hur det är att rida klasserna, och kanske nån personlig erfarenhet. Typ "den här övergången är nog svårast i programmet enligt mig och många jag pratat med pga ditten och datten"Vad tillför egentligen kommentatorerna. De säger bara det man kan läsa på skärmen och i övrigt så är det meningslöst blarr
True. Märkte nu att hon håller i den ordentligt.Har den här danska hästen problem med munnen? Stångtygeln hänger och hästen gapar rejält
Edit fast hon håller ju rätt rejält i bridongen
Men alltså vafan... Och skokrämen. Blir ju både chockad och less. Förstår ju om reportern inte vill skriva ut vilka den sett som använt sugar paste, men skulle gärna vilja veta vilka ryttare jag inte borde uppskatta lika mycket. Sjukt!Mmm. Det är knasigt men sant..
https://www.eurodressage.com/2020/03/31/latest-cover-sugar-paste-cream-hide-contact-issues
Tycker det är kul med såna små detaljer. Tycker mest det har synts på fälttävlansmästerskap innan. Har för mig att de svenska har haft tre kronor då.Inser att det är ju Union Jack de brittiska hästarna har på rumpan
Jag gillar det också!Tycker det är kul med såna små detaljer. Tycker mest det har synts på fälttävlansmästerskap innan. Har för mig att de svenska har haft tre kronor då.
Det var den engelska kommentatorn också säker på att hon var. Men han var också säker på att Therese var bättre än juliette och kanske även hester.Alltså är det någon som ridit utan missar?
Dock åter igen kul att se att det kan hända saker för alla, det är svårt för alla!
Himla synd för Catrine D, trodde att de var på väg upp i ledning.