13.50 och 14.40 enligt Tidningen Ridsport.När startar svenskorna i dagens (11/9) tävling?
Jag orkar nog inte kolla hela.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
13.50 och 14.40 enligt Tidningen Ridsport.När startar svenskorna i dagens (11/9) tävling?
Jag orkar nog inte kolla hela.
Jag tolkade det bara som en artighetsapplåd, typ som när man applåderar när någon utgår i hoppningen, men det kanske var fel tänkt?Publikens jubel när Adelinde blev utringd... Säger rätt mycket om vad de tyckte om ritten.
Jag tolkade det bara som en artighetsapplåd, typ som när man applåderar när någon river ut sig i hoppningen, men det kanske var fel tänkt?
Min första tanke var att den tyska publiken inte är nådig. Jag tolkade det som att de var glada hon blev utringd.Publikens jubel när Adelinde blev utringd... Säger rätt mycket om vad de tyckte om ritten.
Ja, det kanske var så. Menade också såklart utgår och inte river ut sigMin första tanke var att den tyska publiken inte är nådig. Jag tolkade det som att de var glada hon blev utringd.
Ja precis!Jag förstår inte heller det här med öppen i formen. Läser man i TR hur hästen ska gå så är det väl precis såhär det ska vara?
De applåderade och visslade direkt klockan ringde. Sen blev det lite artigare när hon skrittade ut.Jag tolkade det bara som en artighetsapplåd, typ som när man applåderar när någon utgår i hoppningen, men det kanske var fel tänkt?
Gunilla är väl drillad i att prata utan att ha en åsikt som kan tolkas som negativ.Väl öppen? Den är superfin i formen med god bärighet. Är så less på Gunilla.
Fast det är väl negativt att säga att den är för öppen i formen? Eller hur menar du?Gunilla är väl drillad i att prata utan att ha en åsikt som kan tolkas som negativ.
Mjo, vet inte om jag tycker det är så mycket åsikt egentligen. Men visst att det kan tolkas negativt.Fast det är väl negativt att säga att den är för öppen i formen? Eller hur menar du?
Hon sa ju att det inte var önskvärt så.Mjo, vet inte om jag tycker det är så mycket åsikt egentligen. Men visst att det kan tolkas negativt.
Verkligen inteÅh det är inte lätt för Carl idag.