Och en av dommarna hade han till 83!Får ju säga att 78% för Carls ritt inte riktigt kändes som att jag och domarna såg samma ritt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och en av dommarna hade han till 83!Får ju säga att 78% för Carls ritt inte riktigt kändes som att jag och domarna såg samma ritt.
Alltså det är ju inte rimligt.Och en av dommarna hade han till 83!
Angående poängen kan det ju delvis bero på att flera av de grova missarna inte straffades i rörelsepoängen.Alltså det är ju inte rimligt.
I kür borde det gå på harmoni också tycker jag plus att det kom missar både i piruett och i piaff. Och skritten hade noll övertramp.Angående poängen kan det ju delvis bero på att flera av de grova missarna inte straffades i rörelsepoängen.
Det var ju så spänt. Så tycker inte heller 83 känns rimligt.Angående poängen kan det ju delvis bero på att flera av de grova missarna inte straffades i rörelsepoängen.
Publikens jubel när Adelinde blev utringd... Säger rätt mycket om vad de tyckte om ritten.
jo men grova missar mellan rörelser i kur kan slinka lite förbi, om missarna ligger utanför poängbedömning, det blir liksom inte neddrag på neddrag varje gång något händer på harmoniI kür borde det gå på harmoni också tycker jag plus att det kom missar både i piruett och i piaff. Och skritten hade noll övertramp.
Jag har inte sagt något alls om att det är rimligt.Det var ju så spänt. Så tycker inte heller 83 känns rimligt.
Varför blev hon utringd? Började just titta.
Blod i munnenVarför blev hon utringd? Började just titta.
Hela han är ju kort och kompakt som en köttbulle så tror faktiskt han är byggd sådär? Jag tycker han har stela bakben i seriebytena jag!Det nåt med Gio jag inte gillar. Han är så kort i formen. Eller har han en väldigt kort hals naturligt? Synd att en lite bättre form inte belönas tillräckligt för att folk ska sluta knyckla ihop sina hästars halsar.
Hela han är ju kort och kompakt som en köttbulle så tror faktiskt han är byggd sådär? Jag tycker han har stela bakben i seriebytena jag!
Och jag tycker tvärt om - visst han är inte så ädel och långbent men så himla mjuk och rörlig och jag gillar hans form jämfört med tex Bohemian som går med nosen jättelångt in hela tiden.Det nåt med Gio jag inte gillar. Han är så kort i formen. Eller har han en väldigt kort hals naturligt? Synd att en lite bättre form inte belönas tillräckligt för att folk ska sluta knyckla ihop sina hästars halsar.