Elvis öppnar julklapp

C

Calenfiriel

061224084.jpg

061224078.jpg

061224088.jpg

Elsa försöker äta upp fruktkorgen

Har inga bilder på själva innehållet i julklappen, men det var bollar iallafall (eftersom ingen av dem har några egna :rofl: ), med pinglor i, som var väldigt uppskattade av både katterna och morfar som tittade på. :love:

Sv: Elvis öppnar julklapp

:D Hoppas de var uppskattade! Våra stackars katter blev utan klappar i år men fick smaka lite sill och skinka istället. :d

Vad roligt!
Abbie och Yoga fick massor av godis (Greenies, det enda Abbie äter) igår och några leksaker som dom också leker med. Det var av mina föräldrar.
Av mig ska dom få ett nytt klösträd, men det lär dröja lite, så det blir en sen julklapp.

:D Hoppas de var uppskattade! Våra stackars katter blev utan klappar i år men fick smaka lite sill och skinka istället. :d

Vilken bra idé! Nu vet jag vad jag ska göra med all skinka och prinskorv som blev över! Eeeeelviiiiiiis, maaat! :)

Vad roligt!
Abbie och Yoga fick massor av godis (Greenies, det enda Abbie äter) igår och några leksaker som dom också leker med. Det var av mina föräldrar.
Av mig ska dom få ett nytt klösträd, men det lär dröja lite, så det blir en sen julklapp.

Vi skulle också behöva ett nytt klösträd, för det gamla är lite rangligt... Men vi spikade ihop det igår, får se hur länge det håller :p
Elvis ska som sagt få julmat, och Elsa äter inget annat än sitt torrfoder, möjligtvis lite smör om man trugar ;)

Några fler kissar som fått klappar?

Rustie fick julbord i form av skinkfett ;)
Han fick även en burk sheeba laxmousse, för att jag ville ge honom lite lyxig mat. Han ratade det :rofl:

Tipex somnade ifrån räkorna igår.. så hon har nyss fått dem i dag i stället. Och så har hon fått sin godisboll att leka med ett tag. Det är en sån man fyller med godis, som de ska rulla för att godisarna ska ramla ut. Det är bara ett problem.. hon tömmer den på nolltid, och sen rullar hon den tomma bollen på parketten på nätterna för att få upp mig ur sängen så jag kan fylla på den :o Så jag har börjat gömma undan den, och så får hon den ibland bara. Då behåller den sitt roliga, och hon tröttnar inte på den. När jag tar fram den så kommer hon rusande o jamar :D Nu har hon lekt med den och ätit räkor och somnat helt utslagen i sambons datastol :love:

Rustie fick julbord i form av skinkfett ;)
Han fick även en burk sheeba laxmousse, för att jag ville ge honom lite lyxig mat. Han ratade det :rofl:

Låter som Elsa! "här gumman, ät det här, det är gott, (det var dyrt)", och istället för att bara helt vänligt ignorera det ger hon maten och mig en förolämpad blick av avsmak :rofl:

Mina katter fick fyra bollar och en såndär pinne med "tofsar" på.. Uppskattades till 110 % :)

Pinne med tofsar på skulle mina katter äta upp med en gång, men linjaler, tumstockar och andra böjliga pinnar tycker de är jättekul!

Och en såndär godisboll skulle Elvis äta upp på nolltid, precis som Tippex. Bra idé kanske att inte ge så ofta, väcka mig är de bra på ändå :p

Våra fick en hel drös med olika sorters leksaker... möss, bollar m.m.

Men denna från Ikea är den mest uppskattade...

5956653.jpg

Missarna fick en kattmynta-mus (som var rolig i fem minuter) och en lång, fin (dyr :p) lektunnel som är Farlig, de vill absolut inte gå in i den, trots att de älskar att krypa under och igenom allt annat :crazy: Tomten kom med en ny kattlåda också. Julgodis försökte jag inte ens med eftersom de är precis som Elsa, äter bara torrfoder. Möjligen kan såsen slickas bort på Shebas bitar i sås. En ostbit kan slinka ner också, förutsatt att vi har köpt Rätt Ost. Jag har ännu inte lycktats lista ut vad Rätt Ost är, det verkar variera från gång till gång.. :crazy: :D
Bästa julklappen var nog att dörren till sovrummet var öppen hela dagen så att de kunde ligga och gona sig i våra sängar! ;)

*kl*
Nu har mina grabbar fattat att deras nya säng är mysig!

Oasis göttar sig:
kisse2.jpg

Men det är ju bättre med sällskap!
kisse3.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 326
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar