Ok. Kanske det som är skillnaden.Rebel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Kanske det som är skillnaden.Rebel
Ingen aning!
Tvättar nog 5 dagar i veckan skulle jag tro, 1 timmes program. Spelar eller tittar på tv i kanske 3-4 timmar vardagar. På helgerna blir det mycket mer kanske 6-7 timmar.
Jag har inga lampor som är på hela tiden dock. Mina taklampor är nästan aldrig tända, förutom när jag är i rummet och det är så mörkt att jag inte ser om jag behöver se (tex om det är sent och jag vill välja kläder till nästa dag, ska jag däremot vika kläder och lägga in i garderob gör jag ofta det i mörker ). Men det känns som att det inte borde vara någon särskild skillnad bara på det lilla?
Ja, det lät väldigt mycket. Vi är två personer och jag brukar köra en-två omgångar tvätt per vecka.Tvättar fem dagar i veckan? Bor inte du ensam?
Jag tränar varje dag och har inte tillräckligt mycket träningskläder för att kunna "spara" på träningskläderna till en större maskin. Men jag jobbar på detTvättar fem dagar i veckan? Bor inte du ensam?
Samma här, sover fortfarande på saken.. Kommer sova dåligt hela vintern oavsett iockförsejHur ska man tänka om elavtalet snart går ut. Måste bestämma mig rätt snart om man ska binda eller ha rörligt. Gör jag inget så blir det bundet på 1 år.
Vilket är det nya elstödet?Kollade lite för skojs skull vad vi betalade i juli. 1792 kr för boningshus, och då har elstödet gjort avdrag på gårdselen (ca 500 kr). Så total är det ca 2300 kr för 1 sommarmånad. Kwh vet jag inte just nu.
Elstödet är ändrat till boningshusets el numera och elbolaget sa att vi uppnår även det nya elstödet om det godkänns.
Vilket är det nya elstödet?
Vilket är det nya elstödet?
Det är på förslag att betala ut även för mars enligt lista.
https://www.regeringen.se/artiklar/2022/01/fragor-och-svar-elpriskompensation/
Vi har fått för Mars redan..Det som rör mars månad.
Vi har fått för Mars redan..
Edit
Alltså beslut att vi kommer få stöd för mars.
Jaha fick brev nu i mitten av juli att vi skulle få för mars också.Jag har ingen koll på om/att det är beslutat och klart hos riksdagen. Jag utgår endast ifrån den info vi fått av vårt elbolag, och de uppgav att det inte var klart än. Men skönt att veta att vi får ännu mer elstöd
Jag tvättar 3-5 tvättar i veckan. Springer varannan dag och det är inte ett alternativ att inte tvätta kläderna direkt. Plus att vanliga kläder tvättas.Tvättar fem dagar i veckan? Bor inte du ensam?
Jag tvättar 3-5 tvättar i veckan. Springer varannan dag och det är inte ett alternativ att inte tvätta kläderna direkt. Plus att vanliga kläder tvättas.
Japp. 15 min-program. Inte så kul när det luktar svett i lägenheten och jag kan inte använda dom flera gånger.Kor du en maskin for ett set lopningsklader om du inte har nagot annat som ska tvattas?
Forlat, men det ar ju helt orimlig energikonsumption.
Jag ligger runt 200 kr i månaden. Har en tvåa på 60 kvm, egen tvättmaskin men ingen torktumlare. Jag har dock bara bott här sen februari. Bor i Vasastan i Stockholm så energiområde 3.Jag vet inte vad andra i lägenhet betalar men jag tycker att det känns ok. Typ 350-400 per månad. Vad betalar ni andra i lägenhet med egen tvättmaskin?
Låter som att vi ligger högt häromkring.Jag ligger runt 200 kr i månaden. Har en tvåa på 60 kvm, egen tvättmaskin men ingen torktumlare. Jag har dock bara bott här sen februari. Bor i Vasastan i Stockholm så energiområde 3.