Naturligtvis.Du ser inte att media kan skapa saker som inte har bäring i verkligheten?
Generellt - om vi tänker oss bort från den här aktuella situationen och diskussionen - så kan media skapa mode, debattvågor, kritikstormar eller missnöje bara genom att välja vad man rapporterar.
Media speglar inte verkligheten på ett objektivt sätt. Media nyhetsvärderar. Det ger skjuts åt vissa ämnen och vissa ståndpunkter och undertrycker annat.
Ta senaste årets offentliga debatt som exempel. Vi har diskuterat invandring och integration samt bristen på densamma. Andra frågor har helt enkelt inte fått plats.
Ska vi återgå till trådämnet så tycker jag att många kokar soppa på en spik.
Men hur tycker du att vi, i egenskap av medborgare i ett demokratiskt land, ska förhålla oss till det pågående spelet om regeringen?
Och varifrån tycker du att vi ska hämta vår information om inte från media? Min bild, tex, av Kristersson härrör sig främst från de två, tre största dagstidningarna i landet samt från public service. Tycker du att jag bör bortse från dessa kanaler när jag försöker hålla mig à jour med händelseutvecklingen?