Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paketet kom bort, fick ett nytt som kom idag. Nja… lite kul konsistens och inte äckligt, men kommer inte köpa igenMin choklad skulle kommit igår, men det gjorde den inte, är så nyfiken!!
Du får recensera sen!De med biscoff var ju helt klart godare än pistage. Nu har jag beställt en sort med hallonsmak också![]()
Nån hobby måste du ju ha när det inte är AdventskalendersäsongDe med biscoff var ju helt klart godare än pistage. Nu har jag beställt en sort med hallonsmak också![]()
Hade ju varit najs om jag kunde hitta en billigare hobbyNån hobby måste du ju ha när det inte är Adventskalendersäsong![]()
![]()
Är det här vi ska vara stöttande eller... som vanligt dvs dåligt inflytande?Nu väntar jag lotuskräm och cheesecake hallon med
Köpstopp nästa månad![]()
Är det här vi ska vara stöttande eller... som vanligt dvs dåligt inflytande?![]()
Huh? Varför skulle käkarna låsa sig och de bakersta kindtänderna göra ont om man äter något sött?Da jag levt i mellan ostern och varit till Dubai manga ganger gissar jag att den ar vansinnigt sot som alla Arabiska godsaker brukar vara. Det brukar vara sa sott att kakarna nastan laser sig och man far ont i de bakersta kindtanderna.
Fler inköpJag är noll intresserad av Dubaichoklad men röstar givetvis på stöttande av fler inköp![]()
Pratade med äldsta sonen som vill göra saker tillsammans med mig och nämnde att Kiruna är ett intressant resmål, av någon anledning. Just kyrkan vill jag se, den är vacker! Det verkar vackert där överlag! Men utöver det vet jag ingenting alls om Kiruna![]()
Jag kan också få den känslan om jag äter något riktigt sött. Inte att det gör ont i tänderna men att käkarna ”krampar” lite. Får samma av mycket umami i kombination med lite för mycket syra av någon anledning. Men om topic; inte provat chokladen och aldrig hört om den men följt tråden med nöjeHuh? Varför skulle käkarna låsa sig och de bakersta kindtänderna göra ont om man äter något sött?
Jag gillar arabiska sötsaker, men har aldrig stött på det fenomenet du beskriver, att vissa tänder gör ont om man äter baklava t ex.
Huh? Varför skulle käkarna låsa sig och de bakersta kindtänderna göra ont om man äter något sött?
Jag gillar arabiska sötsaker, men har aldrig stött på det fenomenet du beskriver, att vissa tänder gör ont om man äter baklava t ex.
Åh nej! Aldrig hört talas om sidan men deras bakverk såg ju goda ut! För goda för att inte beställaProvat Dubai choklad från mungott, och den var tillräckligt god för att "motivera" ett nytt köp typ 2 veckor senare, fick hem ett nytt paket igår med chokladen och några kakor såklart![]()
Dom är goda! Såg reklam på Facebook för dom för ett eller två år sedan och köpt 2-3 gånger sen glömt av dom tills jag fick reklam för chokladenÅh nej! Aldrig hört talas om sidan men deras bakverk såg ju goda ut! För goda för att inte beställa
Edit: Sådärja, 500 kr fattigare![]()