Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar man dom släpen? Har googlat runt utan resultat!Sv: drömsläp?
Jag måste nog säga att vi redan äger vårt drömsläp.. Ett Xtrail big XXX med bodel för tre personer, toalett, dusch, kök osv och plats för tre hästar.. Hästarna åker enormt bra i det eftersom det är treaxlat och de är "still" i även de guppigaste vägarna De står "snett bakåt", som i en lastbil och även hästarna som varit jobbiga att åka med förut står som ljus när vi åker nu
Såhär ser det ut, innan vi packat in allt inför en tävling
Var hittar man dom släpen? Har googlat runt utan resultat!
Jo såg det innan, men 7 år är ändå inte lång tid så tänkte att de flesta märken brukar fortfarande finnas Om inte annat vet ngn kanske vad det blivit av märket/modellen.Tråden är från 2011 så många märken finns ju inte/heter annat/blivit uppköpta i annan regi osv .
Inte samma, men lika. Har du tittat på Equi Trek, Multi Treka? Finns ÅF i Sverige.Var hittar man dom släpen? Har googlat runt utan resultat!
Jo känner till och har tittat flera gånger påInte samma, men lika. Har du tittat på Equi Trek, Multi Treka? Finns ÅF i Sverige.
Jo såg det innan, men 7 år är ändå inte lång tid så tänkte att de flesta märken brukar fortfarande finnas Om inte annat vet ngn kanske vad det blivit av märket/modellen.
Men de kostar ju inte så mycket, de är ju urgamla!Star Industrier XR 3000!
Helt fantastiska släp med enorm åkkomfort för hästen (ja, jag har fått äran att låna ett vid några tillfällen!).
Om jag bara hade typ 60-80 000 kr att lägga på ett släp också.....
Men de kostar ju inte så mycket, de är ju urgamla!