Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va bra att de funka med stövlarna! Kändes det inte konstigt? Jag känner mig så naken utan stövlar tänker de borde kännas stelt om man inte är van vid stövlar istället? Gå i dem hemma är nog super! Då jag gick in mina förra klippte jag gräsmattan i ridstövlar och bikini ha ha!
Jag har precis varit hos en naprapat 2ggr denna v pga jag har problem med ryggen och passar på att utnytttja de till att be om råd till hållningen och därmed även sitsen. Just de där höftövningarna hade jag missat själv. Enligt naprapaten behöver jag träna bak/sida lår och rumpa för att komplettera plankan så att inte höften/bäckenet trillar frammåt när magmusklerna blir starkare. Låter logiskt tycker ja Får börja träna igen på måndag så då blir de fullt ös med hållnings/sits träning
Jag hade så sjuuukt ont efter att ha ridit med stövlarna två gånger att de nu har fått en liten paus. De gigantiska blåmärkena på baksidan av vaderna måste läka ut först. Men stövlarna börjar bli mjukare nu och har satt sig lite, så jag tror inte det ska bli lika illa igen.
Det kändes väldigt märkligt att rida med stövlarna. Som om jag inte inte hade kontakt med hästen på något sätt. Jag är så van vid att verkligen känna bröstkorgen mot vaderna att det var en märklig upplevelse. Jag hade också svårt att vara snabb i skänkeln. Men det är väl bara en vanesak kan jag tro. Toppryttarna verkar inte ha några problem med vare sig snabbhet eller känsla
Satt och tittade när han hade träningar på Aledal i helgen. Galet inspirerad blir man
Han dömer ju lite regionala tävlingar häromkring nu också.
Jag tror inte att någon kan rida som bäst med ett par oinridna stövlar på sig! Haha du kan inte jämföra känslan nu, stövlarna måste ridas in ordentligt först, kommer bli kalas!
Haha blåmärken tom! Mmm kan tänka mig den känslan, även om det var mååånga år sedan jag började rida i stövlar så minns jag ändå den känslan att man tappade kontakten lixom. Nu å andra sidan känner jag mig helt naken å fladdrig utan mina stövlar istället ! :P Kommer blir grymt när du ridit in dom, håll ut!