Sv: Dressyrsnackis nr 8
Till vardags har vi nästan alltid låga bakskydd till våra hästar. Dom lever och har hälsan.
Till vardags har vi nästan alltid låga bakskydd till våra hästar. Dom lever och har hälsan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det var grymt snygg färg!
*kl*
Nu har jag tusen funderingar här mitt i natten
Min häst samlar sjukt mkt grus i bakskydden, har provat flera olika varianter med ludd och utan ludd men får skrapa bort en cm gruslager från hans ben efter ett ridpass. Funderar på vanliga låga bakskydd som alla hopphästar har, men klarar klena dressyrhästar att gå med låga skydd? Kommer han dö? Har bara haft höga skydd...
Och Fenestra.
Tack! Ja, det är min som är där. Tyvärr kommer jag inte att kunna rida mer, möjligen nån enstaka stillsam skogstur då, men inte mer än så. Det gör att jag inte kan behålla min häst utan måste sälja honom. Väldigt tråkigt.
*kl*
Jag kom på en briljant idé att anmäla till ytterligare en klass på säsongens sista tävling. Fanns en plats kvar i klassen-men precis när jag ska anmäla (på sista dagen) blir den full. Mutter. Så jag hamnade således som reserv. Hur funkar nu detta med att vara reserv? Hur nära in på kan jag komma med på strykning? När dras då pengarna från tdb? Görs de trots att jag är reserv eller först när/om jag kommer med?