Sv: Dressyrsnackis nr 8
Då är jag med. Är ridhuset bokat för tränaren så ska det ju vara ordning o reda... =)
Då är jag med. Är ridhuset bokat för tränaren så ska det ju vara ordning o reda... =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Åker ni iväg själva med hästen på träningar? Jag ska äntligen ta med medryttarhästen på ridlektion imorgon och den här gången kunde ägaren följa med. Men ska det bli av mer regelbundet måste jag nog köra själv, frågan är om det är en dum idé ifall något händer? Lektionen varar till nio så det är ju dessutom sent på kvällen och ute på landet. Och hur gör ni som åker själva med lastningen, ber ni om hjälp eller klarar ni er själva?
Hur som helst ska det bli jätteroligt att komma iväg igen, har bara varit på två träningar i höstas sen har det tyvärr varit svårt att hitta någon att träna för. Jag tröttnade på att aldrig träna och började lite spontant rida ridlektioner på ridskola igen och nu ska alltså medryttarhästen få följa med
Är den bomlös? som jag förstått det är wowsadlar som vilken vanlig bomsadel som helst?
Kul att få se, på undersidan ser den klart märklig ut. som om de glömt klä in den. varför är det så?