Jordgubben från Skåne
Trådstartare
Ska vi fortsätta med en ny tråd kanske? Saknar den gamla men den är fortfarande låst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon hämtar jag min nya häst
Imorgon hämtar jag min nya häst
En stor och brunÅh vad kul! vad är det för nån?
Han står i stalletVad hände med din nya du hade ?
Ååh så kul!Imorgon hämtar jag min nya häst
Han står i stallet
Jag flyttar till mitt eget stall senare i vår och då måste jag ha två hästar
Grattis!! Vi förväntar oss givetvis mer info och bilder i morgon då!En stor och brun
e. Pomme Royal ue. Lagano
Idag var det kallt och grått och jobbigt att ta sig till stallet där personalen jobbade med skräniga maskiner och allt var så där lagom kul och alla var sura och frusna. Fick bita ihop för att sadla men väl i manegen fick jag en jättebra ridkänsla och red min bästa skritt-galopp-skritt övergång någonsin på den här långa, lata hästen. Det kändes som att vi liksom flöt, mjukt mjukt, och inte rörde marken istället för att använda energi/kraft. Helt underbar känsla! Har varit dunderglad resten av dagen. Tänk vad femton steg i sadeln kan göra för ens humör.
Så... Nu är jag hästlös.
Allt gick bra i morse och det känns såklart lite knepigt att det liksom inte finns någon häst att ta hand om längre. Efter varje dag i över 22 år med 1-3 hästar så undrar jag vad jag ska hitta på på dagarna nu.
Så... Nu är jag hästlös.
Allt gick bra i morse och det känns såklart lite knepigt att det liksom inte finns någon häst att ta hand om längre. Efter varje dag i över 22 år med 1-3 hästar så undrar jag vad jag ska hitta på på dagarna nu.
Fick reda på igår att min häst till 95% ridits i paddock/ridhus från 3 till 7års ålder..
Jag själv har tyvärr dippat i motivationen rejält.
Less på mörkret och underlaget i paddocken
Tröstshoppat ett schabrak till iaf