Så... Nu är jag hästlös.
Allt gick bra i morse och det känns såklart lite knepigt att det liksom inte finns någon häst att ta hand om längre. Efter varje dag i över 22 år med 1-3 hästar så undrar jag vad jag ska hitta på på dagarna nu.
beklagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så... Nu är jag hästlös.
Allt gick bra i morse och det känns såklart lite knepigt att det liksom inte finns någon häst att ta hand om längre. Efter varje dag i över 22 år med 1-3 hästar så undrar jag vad jag ska hitta på på dagarna nu.
Då är det förståeligt att hon är osäker ute iaf.
Så... Nu är jag hästlös.
Imorgon hämtar jag min nya häst
Den ser vänlig ut!Nu rullar vi på hemåt
Det verkar han vara. Min nya dressyr/skogsmulehäst. Har inte provridit han på bana utan bara rakt fram i skogen o där var han toppenDen ser vänlig ut!
Fick reda på igår att min häst till 95% ridits i paddock/ridhus från 3 till 7års ålder..
Jag själv har tyvärr dippat i motivationen rejält.
Less på mörkret och underlaget i paddocken
Tröstshoppat ett schabrak till iaf
Nu blev man ju nyfiken!@Corax Tröttnar du på att vara hästlös så är det bara att hojta till . Eller kanske är nån annan här intresserad av en gammal bukehäst f-07 ?
Trist ang det runt din häst historik eftersom du var tydlig med vad du sökte.
Tyvärr tycker jag att det inte sällan kan bli så när man köper av ”tillridare/förmedlare”. Det betyder inte att de i sak är på något sätt oärliga utan de bedömer hästen utifrån hur den betett sig hos dem punkt slut, och jag ser nog inte riktigt rimligheten i att göra något annat. Tyvärr är det ju jättetråkigt när det då ändå blir ”fel” för köparen.
Beklagar verkligen. Fy fan vad tråkigt.Så... Nu är jag hästlös.