Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klippt både Dio och Zacke ikväll och det blir ridskoleklippning i år. Det är inte särskilt snyggt men det känns bra att hålla ryggen varm och det går fort och smidigt att klippa!Visa bifogad fil 155819
Aldrig hört begreppet "ridskoleklippning".Klippt både Dio och Zacke ikväll och det blir ridskoleklippning i år. Det är inte särskilt snyggt men det känns bra att hålla ryggen varm och det går fort och smidigt att klippa!Visa bifogad fil 155819
Klippt både Dio och Zacke ikväll och det blir ridskoleklippning i år. Det är inte särskilt snyggt men det känns bra att hålla ryggen varm och det går fort och smidigt att klippa!Visa bifogad fil 155819
Standardklippningen för ponnierna här på ridskolan. Dock med den där klassiska bågen i virveln. Där går min gräns.Aldrig hört begreppet "ridskoleklippning".
Haha, förstår! Det där är en bra klippning, tycker jag. Bra med värme kvar över ryggen.Standardklippningen för ponnierna här på ridskolan. Dock med den där klassiska bågen i virveln. Där går min gräns.
Standardklippningen för ponnierna här på ridskolan. Dock med den där klassiska bågen i virveln. Där går min gräns.
Har fått in en till rehabhäst i stallet, en supersöt liten PRE-fröken som är sååå lik Barb! Samma kloka blick och tom samma lilla vita fläck på överläppen. Däremot har denna en pannlugg att dö förVisa bifogad fil 155775
Det har bara blivit så men passar mig väldigt bra. Har inte annonserat mer än i en PRE-grupp och i mina egna kanaler. Nästa vecka kommer dock en swb som ska stå på box i minst en månad sen är stallet fullt!Är det bara PRE du tar emot eller har det bara blivit så?
Det har bara blivit så men passar mig väldigt bra. Har inte annonserat mer än i en PRE-grupp och i mina egna kanaler. Nästa vecka kommer dock en swb som ska stå på box i minst en månad sen är stallet fullt!
Hyr stallet så har det helt för mig själv. Är stallet där jag stod i fem år innan jag flyttade till mitt lilla stall. Ägaren på gården har haft importverksamhet med irländare men de slutade med det i vintras. De vill inte ha inackorderingar och folk på gården men iom att vi känner varandra blev detta en riktigt bra deal för alla!Men har du eget stall igen? Trodde du flyttade och inackorderade dina hästar. Jag har uppenbarligen inte fattat att även det var ett eget stall
Mina går också på lösdrift och har aldrig halstäcke trots full klippning på halsen.Visa bifogad fil 155861
Tog en lite snabb bild i Hagen nu för å visa halsen iaf, jag hoppas hon överlever utan halstäcke så här, men annars kan man ju typ låta de växa ut nu och klippa lite mindre på halsen vid nästa klippning
Mina går också på lösdrift och har aldrig halstäcke trots full klippning på halsen.
Jag har inte vågat testa halstäcke alls, för jag tänker att halsbandet med transpondern ska komma under och inte fungera, men det verkar det göra, eller?
Då kanske jag vågar testa med halstäcke när det är sånt där riktigt pissväder!Jodå de har funkat iaf hela förra vintern ☺
De låter betryggande! Avskyr halstäcke verkligen även om prinsessan gillar de, speciellt när de regnar