Själv har jag handlat ett rödhårigt sto, kan bli spännande!Tack! Jag gillar varken skimmlar eller ston men denna donna verkar råda bot på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv har jag handlat ett rödhårigt sto, kan bli spännande!Tack! Jag gillar varken skimmlar eller ston men denna donna verkar råda bot på det.
Berätta mera, tack!Själv har jag handlat ett rödhårigt sto, kan bli spännande!
Det är en fölunge, mamman är helsyster med Fumo!Berätta mera, tack!
Men gulleplutten!! Vilket fint tecken! Ser ut som att en halvmåne har läckt lite casual.Det är en fölunge, mamman är helsyster med Fumo! Visa bifogad fil 92548
Donier (De Niro - Totilas) så Donnerhall på båda sidor. Ska bli mycket spännande att se vad det blir av henneMen gulleplutten!! Vilket fint tecken! Ser ut som att en halvmåne har läckt lite casual.
Pappa?
Rödhåriga ston är bäst!Själv har jag handlat ett rödhårigt sto, kan bli spännande!
Alltså, den färgen är ju så jädrans fin! Den roligaste, mest ambitiösa, dressyrhäst som jag har haft var en irländsk hopphäst som hade travökningar "to die for"!Jag har köpt häst! Och inte ett enda rätt på pappret. Ett skimmel-sto född 2015 e. Silber sky F ue. Turban Rose, ca 169 cm hög. Men hopphäst har ju varit vinnande koncept innan så vi hoppas på det igen. Hon är snäll och med mycket motor. Nu ska vi bara lära känna varandra.
Visa bifogad fil 92489
Den här färgen blir ju dock inte så långvarig flugskimmel är ju inte lika sexigt .Alltså, den färgen är ju så jädrans fin! Den roligaste, mest ambitiösa, dressyrhäst som jag har haft var en irländsk hopphäst som hade travökningar "to die for"!
Grattis till köpet. Och flugskimmel är ju nästan ännu vackrare än vanlig skimmel.Den här färgen blir ju dock inte så långvarig flugskimmel är ju inte lika sexigt .
Premiär-red hemma igår och kände mig mycket nöjd med mitt köp! Provred bara en gång och endast denna häst... Så var skönt att se och känna att hon är det jag önskade mig
Så fin! Jag gillar mörkbruna ston. Nu har jag Hedwig (som har rätt färg) och två fuxston.Det är en fölunge, mamman är helsyster med Fumo! Visa bifogad fil 92548
Jag har aldrig haft ett fuxsto så tycker det är lite spännande. Älskar också mörkbrunt, hade gärna köpt mamman men hon gick i avel på grund av en skada i hagen och jag vill ju ha ridhästSå fin! Jag gillar mörkbruna ston. Nu har jag Hedwig (som har rätt färg) och två fuxston.
Jag älskar mina fuxar. De är så fina och snälla.Jag har aldrig haft ett fuxsto så tycker det är lite spännande. Älskar också mörkbrunt, hade gärna köpt mamman men hon gick i avel på grund av en skada i hagen och jag vill ju ha ridhäst
För den som vill se lite film på nya ponnyn
https://www.instagram.com/p/Cen5OwjshbP/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Han blir nog jättetrevlig! Ni ser ut att passa fint ihop.För den som vill se lite film på nya ponnyn
https://www.instagram.com/p/Cen5OwjshbP/?igshid=YmMyMTA2M2Y=