Dressyrpannband 2011

Sv: Dressyrpannband 2011

Flott! Ser ut lite som mitt! :)

Jag har aldrig varit särskilt konservativt lagd men nu börjar jag ramla över på att vita pärlor+dressyr=hit!

Det här är min favorit
32022738.jpg

Jag undrar också! Vill också ha, fast helst utan de där "diamanterna", har beställt ett med pärlor nu men det är OS och kostar därefter, finns det billigare alternativ vore det ju fint... ;)

delvis kl*

om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att de kan va ett nytt pannband ifrån Glen Gordon. kanske heter ariel om jag inte minns fel

*kl*

Googlade ARiel och på vissa produktbilder är det inte alls snyggt, men på vissa supersnyggt. Någon som ett? Det var ju rätt mkt billigare än OS...

Spot on Joce ;)

Jag ska ju förstås inte svära på det och det låter lite drygt, men jag undrar om inte glengordon har kopierat mina! Det är trots allt nästan fyra år sen jag gjorde det första :)
Har väl gjort ett tjugotal olika vid det här laget, tyvärr har man ju inte råd att behålla alla själv :( Det är otroligt svårt att släppa iväg nåt man lagt ner så många timmar av engagemang på att göra!

Jag är väl visserligen kraftigt partisk, men jag har klämt på glen gordon ariel live och 1: gillar inte paddingen. Alls. 2: Tycker bågen är för grund och 3: det var färgfläckar på pärlorna på det jag såg. På display i en affär liksom. Inte okej tycker jag. Dessutom ser man trådarna mellan pärlorna väldigt tydligt. Är man ute efter kvalitet på liknande så är ju tyvärr OS de som vet vad de håller på med, inte GG. Därav prisen.

Syr helt själv. Är alldeles för petig med passform och form i största allmänhet för att orka hålla på och krångla med att göra om nåt färdigt. Det blir faktiskt otroligt nog nästan mer jobb att göra om ett annat pannband.

Jättesnyggt pannband! Min passar dock absolut INTE i pärlor, han såg helt transig ut stackarn. Alltför maskulin. Pärlor är nog snyggast på ston. :p

Kan du inte berätta hur du gör läderdelen? :) Sugen på att testa det själv!

En feminin valack med pärlor då? Det måste väl vara okej? ;)
"Min" har för mycket tecken för att ha bling tycker jag, därför vill jag ha såna pärlor istället...

Vad snyggt! Hade passat min lilla dam jättefint. Blev lite sugen på ett pannband med pärlor nu när jag såg ditt! :):)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 171
Senast: Strandad
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 736
Senast: Sezziyanen
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 196
Senast: Ridinglady
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 754
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar