Dressyrpannband 2011

Sv: Dressyrpannband 2011

Jag puttar upp den här tråden och undrar vad ni har för dressyrpannband idag och vad ni tycker är hot or not! :D

Jag struntar lite i on blinget är ute, jag blingar till det ändå :p Köpte ett, vad jag tycker, är döööösnyggt pannband hos Kyro Riding Gear nu på GBG HS. Kunde inte vara mer nöjd och prinsen ser ut som just en prins i det :D
IMG_9065-_zps86f0bf40.jpg
[/URL][/IMG]

Ser dock inte bilden..

Gör detsamma här. Såhär kommer vi att glida runt ute på tävlingarna i vår ;) Gammal bild dock..

Ett OS med XL stenar

Jag tittade med på dem, jättefint! =). Slutade dock med att jag tog ett liknande, fast bara en rad Swarowski uppe & nere fr Perfect Sits. Har snabbknäppe med tryckknapp på mitt, tyckte det var rätt praktiskt. Så fint med glitter & bling, struntar också om det anses ute :)

Ja, jag var faktiskt och klämde på PS-pannbanden med. Men det blev detta, kunde inte motstå det hur bra det än hade varit med snabbknäppe. Synd att PS inte hade ett femradigt, då hade det fått följa med hem istället!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 171
Senast: Strandad
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 736
Senast: Sezziyanen
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 196
Senast: Ridinglady
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 754
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar