Dressyrfolkets lindor-tråd! *Bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrfolkets lindor-tråd! *Bildtråd*

jag har typ turkosa lindor.eller vad det är för färg =) jag har tyvärr ingen bild men ja kanske kan fixa.kan nog plåta lite imån.

Min ponny brukar få ha turkosa lindor från mia's dom är snygga :d
har tyvärr inga bra bilder, får ta lite kort tror jag.

KL
men ååh, jag har ju glömt bort att jag skulle fota mina lindor ju!! :S och idag köpte jag ett par till..haha..har blivit mkt lindor på senaste tiden..men, jag ska ta och göra de snart ju!
In med mer bilder också! Är ju så roligt att kika på!! :D

jag har inte hunnit ta kort än eller rättare sagt alltid glömt kameran :angel: hehe men ska försöka ta imorgon om ja har det i tankarna då. dom är dock lite smutsiga har ja sett =)

lite *kl*

Dom där petrol har jag+det schabraket på bilden. Fast mkt snyggare på mina pållar (såklart:p)

Men det är INTE turkos för jag har nämligen turkosa ANKY-lindor och ett svart Mia´s schabrak med turkostband - sjuktsnyggt:love:

Men kom ihåg att petrol är petrol och turkos är turkos;)

Åh! finns det turkost att få i mias schabrak? :eek: Jag måste
beställa genast, har iof riktigt turkosa mias lindor :p

Jo det är ett sånt schabrak med rakahörn och så är det svart sen är det en ett brettband på kanske 2 cm innanför kantbandet men bara från sadelgjorden och bakåt inte på framsidan - det blir sjukt effektfullt med de turkosa lindorna!

Kanske kan komma ihåg att ta ett kort om du vill se?

Ah, kanske! Jag brukar säga min havsblå:D Borde fota dem bredvid de jag tycker är turkos - du kanske tycker dem är mintgrön! Man har ju lite olika nyans uppfattningar!

Jag har massa lindor men jag lindar nästan aldrig. Använder oftast Jacson skydd eller helst då mina Eskadron Pro Dressage vita :d . Påminner ju om lindor.

Men jag har en massa lindor t.ex. vita, champagne, marinblå i acryl (lite stretchig) material, fleecelindor från classic, ljusblå BR, gröna waldhausen osv.

Borde väll inte få vara dressyrryttare - ja som inte lindar benen :p
tycker det är rätt snyggt dock men föredrar snygga skydd i stället

Håller med!! Har EN gång köpt dyra "kvalitets"lindor - 4st vaniljfärgade Mias-lindor. 2-3 tvättar och de var mkt noppigare än alla andra lindor jagh ade som använts sjukt mkt mer :eek:!
Grymt besviken :(...

Jag tycker det är snyggt när lindorna ser använda o lite noppiga ut...:o

Förresten var kan man köpa Anky-lindor??

KL
Här kommer en liten uppdatering på mina lindor! :angel:

Skogsgröna, rosa och cerise-lila(mer cerise än lila i verkligheten) fleecelindor.
14870258.jpg

Svarta helt underbart mjuka fleecelindor. (inte den bästa bilden men jag orkade inte rada upp alla 4!!)
14870259.jpg

Vinröda Jacson(tror jag) fleece.
14870261.jpg

Typ mullvads färgade fleecelindor från Öob:p
14870263.jpg

Bruna Hansbo Classic fleece.
14870264.jpg

Jahapp, det var några till. Har fortfarande inte tagit kort på alla lindor men...
Insåg när jag knäppte kort att jag har 6 omgångar HELT OANVÄNDA lindor just nu.. oj oj oj!!

Här är några av mina...
JNJRKROQKQLOH8.jpg

1. werth 2. ge-kås 3. ? 4. horze 5. från Eko? 6. ge-kås 7.ge-kås 8. från eko
De flesta är dock 50/50 skit som jag hatar.. men var det ända som såg prydligt ut på min förra häst med pinnben. Använder dock med padd under på min nuvarande.. funkar väl OK. Ska ta tummen ur och köpa fleece i samma färg.. Alla finns självklart med matchande schabrak ;)

var har du köpt dom svarta från vänster?

KL
Ja här kommer en bild till. Inte den bästa direkt. (mobilen)

Lila fleecelindor
14889571.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 202
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 585
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 784
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18